Over een tijdje in je nieuwe huis (ik kom op bezoek, waar vlieg ik dan op?) Ga ik gamen met Gergi en moestuinen met jouquote:Op zondag 1 mei 2022 01:24 schreef kwiwi het volgende:
Wakker, het was te warm in de slaapkamer. En het is nog niet eens zomer
Misschien door de puntjes erachter? @Eskaquote:Op zondag 1 mei 2022 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kreeg vandaag een zo een lief en onverwachts kaartje in de bus. Van Eska.![]()
Die kennen de meesten van jullie niet maar @:Eska..
Oh Es we moeten ECHT zonnebloemen (als in werkwoord) Ik ga morgen kijken voor zaad! Ik had zaad maar dat heb ik toevallig net vrijdag door de kinderen op veelal redelijk kansloze plekken laten planten.
Nu slapen!
Is er een hittegolf in kwiwiland?quote:Op zondag 1 mei 2022 01:24 schreef kwiwi het volgende:
Wakker, het was te warm in de slaapkamer. En het is nog niet eens zomer
quote:Op zondag 1 mei 2022 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Over een tijdje in je nieuwe huis (ik kom op bezoek, waar vlieg ik dan op?) Ga ik gamen met Gergi en moestuinen met jou)
Straks lekker de ramen met horren open meis! Maar ook wel een beetje wennen aan insecten enzo. Ik zou ook moeten wennen aan salamanders, die vond ik in Thailand ook vrij kut. Geen slangen?
quote:Op zondag 1 mei 2022 00:22 schreef mschol het volgende:
16. 093 bitterbal
@:bitterbal je bent op vakantie, post eens wat minder
Goedemorgen Biba.quote:
O ben al even op. Ben altijd van de vroege jammer genoeg.quote:
Ga je dan smidags nog even slapen?quote:Op zondag 1 mei 2022 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ben al even op. Ben altijd van de vroege jammer genoeg.
Zelden één keer in de paar maanden of zo. Maar dan ben ik zo moe dat ik soms net op tijd bij de bank ben om te gaan liggen.quote:
Hmm oke. Zo heb je wel extra veel tijd :pquote:Op zondag 1 mei 2022 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelden één keer in de paar maanden of zo. Maar dan ben ik zo moe dat ik soms net op tijd bij de bank ben om te gaan liggen.
Dat is waar, maar lig toch liever wat langer in bed moet ik eerlijk zeggenquote:Op zondag 1 mei 2022 06:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm oke. Zo heb je wel extra veel tijd :p
Flink uitgeslapen toenquote:Op zondag 1 mei 2022 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar lig toch liever wat langer in bed moet ik eerlijk zeggen4
Maar je hebt wel wat aan je dag dat is zeker waar.
IK heb wel eens, helaas zelden, dat ik pas tegen 7 uur wakker wordt en laatst een keer zelfs pas geleden tegen 8 uur. De dag is dan 'raar' _:D
Ja dat gebeurd een keer per jaar of zo.quote:
Nee valt best mee eigelijk. Zelfs geen opstart problemen in de ochtend.quote:Op zondag 1 mei 2022 06:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar ben je dan niet de hele dag zo'n slome vaatdoek?
Ja dat snap kquote:Op zondag 1 mei 2022 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee valt best mee eigelijk. Zelfs geen opstart problemen in de ochtend.
MOet zeggen dat ik wel tegen 22 uur 22.30 uur in bed lig, even nog Hart van Nederland kijken en dan slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |