Ja van de delegatie. Instagram van S10 zelfquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:55 schreef grazz het volgende:
[..]
waar komt deze foto vandaan?![]()
Dacht dat alleen eurovision en de delegaties zelf foto's mochten delen?
Nee.. ik snap er niet zoveel meer van eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:54 schreef Funhouse het volgende:
Sorry om er nog een keer over te beginnen hoor, maar de resolutie van dat scherm op de zon is toch niet acceptabel in 2022? Het ziet er niet uit in de filmpje van Oekraïne
Nee, All In was er bij mij gewoon nog overheen gegaanquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het niet eens het beste nummer was van de Sloveense voorronde.
Het was Marius Bear die het postte op z'n insta story zie ik nu.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:45 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik ben er blij om eerlijk gezegd. Krijgen we tenminste iets waar we wat uit op kunnen maken. (zonder het teveel weg geeft)
Heb ik het goed voorspeld of niet?quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:04 schreef NailQueen het volgende:
Tijd om eten klaar te maken. Zoals het er nu utiziet zien de tiktok van S10 rond 19.00 uur
Klinkt alsof de zang en de muziek een toon hoger is gezet. Zal het wel jammer vinden als dat zo is, maar misschien ligt het ook aan de kwaliteit van het filmpje.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:25 schreef Em31 het volgende:
Is dat stukje zang live? Klinkt anders ofzo
Dit idee heb ik ook. Het gaat dus anders klinken dan op de plaat.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:37 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Klinkt alsof de zang en de muziek een toon hoger is gezet. Zal het wel jammer vinden als dat zo is, maar misschien ligt het ook aan de kwaliteit van het filmpje.
Als ze klaar is met zingen, ja 😊quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:51 schreef lashatumbai het volgende:
Zo te zien komt ze dus wel van het platform af
Dat wordt wel eens gedaan bij radio edits, iets hoger en versneld afspelen. Het kan aan de opname liggen, het kan ook zijn dat ze dat bewust hebben gedaan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:41 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Dit idee heb ik ook. Het gaat dus anders klinken dan op de plaat.
Mocht ze lenen van Waylon. Dan kan ze straks de krumperts, die nog ingevlogen worden, aanwijzen als die moeten beginnen met dansen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:48 schreef Aadrianus het volgende:
Ik vraag me af waarom ze op dat podiumpje staat.
Dat is nog helemaal niet zeker.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:41 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Dit idee heb ik ook. Het gaat dus anders klinken dan op de plaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |