quote:Op zondag 1 mei 2022 13:55 schreef Em31 het volgende:
Weet niet hoe ik dat TikTok flimpje hier krijg want heb geen TikTok (en ik probeerde het maar toen kreeg ik een filmpje van iemand die z'n gootsteen schoonmaakt).
Maar die filmpjes zijn nog nietszeggender dan wat we normaal kregen, dat stukje van Portugal ziet er wel heel saai uit zo.
quote:
quote:a DJ who pretends to scratch
In real life of course, this is thirty years old
But in Eurovision, it will give your number a contemporary feel
M'n Duolingo is nog niet toereikend genoeg maar zegt ie niks over dat het niet meer werkt dan?quote:Op zondag 1 mei 2022 13:16 schreef Funhouse het volgende:
Volgens de ontwerper van het podium is er niets aan de hand![]()
[ afbeelding ]
"in feite is alles geweldig"
[ afbeelding ]
"het podium is geweldig."
quote:Op zondag 1 mei 2022 14:07 schreef Greys het volgende:
[..]
M'n Duolingo is nog niet toereikend genoeg maar zegt ie niks over dat het niet meer werkt dan?
Hahaha ja maar 'alles is fantastisch' is wel weer het andere uiterste.quote:Op zondag 1 mei 2022 14:10 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets misschien?
Lijkt mij wel het nummer 1 punt om te bespreken als ontwerper van de kinetische zon.
Eens!quote:Op zondag 1 mei 2022 14:08 schreef molloot200 het volgende:
In tegenstelling tot de mensen hierboven vind ik Kroati wel een positieve verrassing. We weten nog niet zo veel, maar we krijgen eigenlijk een soort 2018 Ierland staging wat echt wel kan werken denk ik. Het hele verhaal van het meisje dat met iemand samen is, maar met iemand anders haar "guilty pleasure" beleeft kan toch best interessant werken denk ik hoor, dat je als kijker toch je aandacht erbij houdt. Het ziet er in elk geval een stuk beter uit dan haar staging in de nationale finale, met die breakdancer die er niet bij paste en zo. En toen was het geheel een stuk te donker, dat lijkt nu ondanks het zwarte gat al een stuk minder het geval.
Echt kudo's hoor maar net als Wiwi zitten ze uuuuuren lang over van alles te wauwelen en baseren daarna hun mening op 4,5 seconde video die we allemaal kunnen zien. Ik zie op dit moment echt nog nul toegevoegde waarde van live streams.quote:
Ja, ik ga gewoon vanaf woensdag aan de streams. Ging jij/jullie ook nog streamen aanstaande woensdag rondom de repetitie van Stien?quote:Op zondag 1 mei 2022 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt kudo's hoor maar net als Wiwi zitten ze uuuuuren lang over van alles te wauwelen en baseren daarna hun mening op 4,5 seconde video die we allemaal kunnen zien. Ik zie op dit moment echt nog nul toegevoegde waarde van live streams.
Best wel gaaf idd. Beetje 70/80's rock concert of met andere kleuren Pink Floyd Pulse vibes...quote:
quote:🇬🇷 Greece take to the stage…
The staging for Greece’s entry is really interesting – just Amanda on the stage in a long, silvery-white dress, surrounded by fallen-over, empty chairs against a blue backdrop. There’s an echo on the vocal that feels quite haunting – it’s impossible not to watch. VERY dramatic.
Jazeker! We hebben wat vrije dagen opgenomen en gaan woensdag, donderdag en vrijdag sowieso op en neer rijden naar elkaar Tilburg-Bleiswijk en andersom, speciaal om op sommige momenten even voor jullie te kunnen live streamen. Geen hele dagen want dat kan niet qua op en neer moeten rijden maar SOWIESO natuurlijk tijdens de 2e repetitie van S10 zodat we jullie echt uitgebreid woord voor woord kunnen beschrijven wat we zien als we dan wel de repetitie helemaal mogen zien!quote:Op zondag 1 mei 2022 14:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ik ga gewoon vanaf woensdag aan de streams. Ging jij/jullie ook nog streamen aanstaande woensdag rondom de repetitie van Stien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |