Tot je beseft dat die krekels het lievelingsvoedsel zijn van spinnen met poten van 32 centimeter.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:49 schreef bitterbal het volgende:
die krekels dat is zon rustgevend geluid.
Foo tuisquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:49 schreef bitterbal het volgende:
die krekels dat is zon rustgevend geluid.
Gezeik.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Afgelopen week, aankomende week en sommige scholen hebben de week daarna IPV afgelopen week vrij
[..]![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot je beseft dat die krekels het lievelingsvoedsel zijn van spinnen met poten van 32 centimeter.
wat voor thee?quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn!
Ik ook weer na de thee. Was verbazingwekkend goed.
heb ik hier ook een keer gehad op de scooter. Vond ik echt heel erg hoeveelik er doodreedquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
We hadden ooit in Hongarije een enorme kikkerplaag. Als je dan in het donker over straat liep, hoorde je om de haverklap flats flats
Ik had van de week thee gekaktquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor thee?
Ik ging dus vandaag naar 2 supermarkten voor groene thee. Verkopen ze niet![]()
50 verschillende soorten instant coffee mixen maar groene thee doen ze dan weer niet
Raar voor een Aziatisch land eigenlijkquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor thee?
Ik ging dus vandaag naar 2 supermarkten voor groene thee. Verkopen ze niet![]()
50 verschillende soorten instant coffee mixen maar groene thee doen ze dan weer niet
Ga je weer een weekendje de hort op?quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gezeik.
Nou ja, zat in Duitsland te kijken, maar ik ben redelijk inspiratieloos
Straat lag toen bezaaid met platte kikkersquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik hier ook een keer gehad op de scooter. Vond ik echt heel erg hoeveelik er doodreed
ja nou dus dat.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Raar voor een Aziatisch land eigenlijk
Ik ben ooit wakker geworden op een Spaanse camping met tientallen naaktslakken op mijn lijf, was ook wel een momentje.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
We hadden ooit in Hongarije een enorme kikkerplaag. Als je dan in het donker over straat liep, hoorde je om de haverklap flats flats
Ik had eigenlijk nu in Duitsland moeten zitten, maar ontstoken oog. Maar het kriebelt welquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je weer een weekendje de hort op?
Ah vervelend jaquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nu in Duitsland moeten zitten, maar ontstoken oog. Maar het kriebelt wel
Ik ben ooit wakker geworden met een enorme bij onder mijn dekens.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben ooit wakker geworden op een Spaanse camping met tientallen naaktslakken op mijn lijf, was ook wel een momentje.
Je oog kriebelt?quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nu in Duitsland moeten zitten, maar ontstoken oog. Maar het kriebelt wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |