Nicequote:Op zaterdag 30 april 2022 16:30 schreef kwiwi het volgende:
Vuurschaal met grill gekocht voor de tuin
Pics.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:30 schreef kwiwi het volgende:
neequote:Op zaterdag 30 april 2022 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iemand moeten bellen omdat de WC verstopt zit nu?
Ga je nou ook patsen net als Losje met zijn perfect gelakte ribs en zo? Of worden het gewoon speklappen "Bweverwijker Art"?quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:30 schreef kwiwi het volgende:
hebben die koeien dat ook algezien?quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:30 schreef kwiwi het volgende:
Van die harde keutels dus?quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neeHet leek heel groots te beginnen maar was toch niet zo'n spektakel als gedacht
Sparerribs niet in de smoker makenquote:Op zaterdag 30 april 2022 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je nou ook patsen net als Losje met zijn perfect gelakte ribs en zo? Of worden het gewoon speklappen "Bweverwijker Art"?
Die zijn verhuisd naar de wei achter de schapenquote:Op zaterdag 30 april 2022 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hebben die koeien dat ook algezien?
gelukkig maar, denk dat ze niet zo blij waren geweest met je nieuwe aankoopquote:Op zaterdag 30 april 2022 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die zijn verhuisd naar de wei achter de schapen
Je vriend wel blij neem ik aan?quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die zijn verhuisd naar de wei achter de schapen
Ja gelezen. Ze willen gewoon niks liever dan die nuke droppen en de rest van de wereld de schuld geven.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:37 schreef bitterbal het volgende:
eigenlijk is het wel zorgelijk hoe ze de boel verdraaien daar
https://nos.nl/artikel/24(...)en-dubbele-boodschap
we zijn nazi'squote:Op zaterdag 30 april 2022 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gelezen. Ze willen gewoon niks liever dan die nuke droppen en de rest van de wereld de schuld geven.
Ik wil best wel graag al die mensen dood maken, hoef ik het niet eens te overleven zelf.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:37 schreef bitterbal het volgende:
eigenlijk is het wel zorgelijk hoe ze de boel verdraaien daar
https://nos.nl/artikel/24(...)en-dubbele-boodschap
Het zal wel zo zijn. Ik kan er weinig mee.quote:
Best een goed idee op zichquote:Op zaterdag 30 april 2022 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil best wel graag al die mensen dood maken, hoef ik het niet eens te overleven zelf.
waarom wij specifiek?quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dimmy, jij, Etto en Kwiwi wel een beetje ja.
Oh de andere welquote:Op zaterdag 30 april 2022 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij niet trouwens, dat was een flauw grapje
rustig aan flessie maak je niet zo druk om allesquote:Op zaterdag 30 april 2022 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Facebook is effectief gereduceerd tot iets totaal onbruikbaarsMooi moment om de buitenlucht op te gaan zoeken allen
Dat heb ik net ook gedaan. Komt wel heel dichtbij nu.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar even lopen. Allemaal lege flessen naar de glasbak brengen. En gewoon even lopen om het lopen dus ook.
Denk dat Fles wat meer flessen had weg te gooien.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik net ook gedaan. Komt wel heel dichtbij nu.
Slanke den.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer m'n ringmaat op te meten maar zit bij de kindermaten
Ik maak me helemaal niet druk hoorquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
rustig aan flessie maak je niet zo druk om alles
Kwartlitertjes Heineken 0,0 FYIquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat Fles wat meer flessen had weg te gooien.
* Dr_Flash loopt wel weer de andere kant opquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik net ook gedaan. Komt wel heel dichtbij nu.
Welcome to Foqueville lieve Fles, you can check out any time you like but you can never leave.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik maak me helemaal niet druk hoorZit alleen maar de hele tijdd achter de PC te zitten. Beetje loos bestaan zo.
Awwwwwquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welcome to Foqueville lieve Fles, you can check out any time you like but you can never leave.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |