Ja, ik kon gelukkig gratis annuleren. Dat was nog een meevaller.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah vervelend jareisjes die niet doorgaan zijn nooit leuk
Mja. Kijk maar naar een plekje met knap weer. Ook als het misschien wat verder weg isquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik kon gelukkig gratis annuleren. Dat was nog een meevaller.
Zo maar even mijn bed inspecterenquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ooit wakker geworden met een enorme bij onder mijn dekens.
Die van mij is aankomende week en de week daarna vrijquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus in totaal door heel Nederland drie weken hel?
Dikke herfstspin ook wel eens toen ik de dekens terug sloeg.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ooit wakker geworden met een enorme bij onder mijn dekens.
Ja hier was afgelopen week en aankomende week. Bioscoop is me te drukquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die van mij is aankomende week en de week daarna vrij![]()
De school naast die van hem was afgelopen week en aankomende vrij.
Maar volgens mij is het meer voorkomend dat ze afgelopen week en aankomende week vrij hebben
ik hb er geloof ik nu 1 hier binnen ergens zitten.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik liep in de vs eens de badkamer in. Kamergenootje zei iets over m'n badpak, of dat dacht ik, want dat hing daar nog te drogen. Ik dacht, goed om te weten, dan vergeet ik hem niet morgen als we weggaan.
Wat ze werkelijk zei: er zit daar een kakkerlak.
Ik ga denk ik maandag naar morbiusquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hier was afgelopen week en aankomende week. Bioscoop is me te druk
Kleine eitjes in je oren en bilspleet meesmokkelen naar Rotterdam.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik hb er geloof ik nu 1 hier binnen ergens zitten.
stuur ik ze op de post naar jouquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleine eitjes in je oren en bilspleet meesmokkelen naar Rotterdam.
Die draait hier alleen nog 's avonds. Hopelijk volgende week weer wat eerder op de dag, is het wat rustiger. Nu draaien er natuurlijk veel kinderfilms overdag.quote:
Elke bakkerij heeft er honderden in de broodvitrine.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:02 schreef CherryLips het volgende:
Of die knakker tijdens de rondleiding een kakkerlak doodstampte.
Jezus wat smerig.
Of dan zat ik in het park op een muurtje en ik hoorde geritsel achter me, draai me om, tientallen kakkerlakken onder de struiken. En ze liepen ook over het muurtje waar ik op zat, liepen ertegenop enzo. Wist niet hoe snel ik eraf moest springen, liet me gewoon vallen. Mensen naast me zaten me eerst schaapachtig aan te kijken tot ze ze ook zagen.
In Nederland zie ik ze nooit.
Zijn dat niet gewoon muizen?quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Elke bakkerij heeft er honderden in de broodvitrine.
Getverquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:02 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat smerig.
Of dan zat ik in het park op een muurtje en ik hoorde geritsel achter me, draai me om, tientallen kakkerlakken onder de struiken. En ze liepen ook over het muurtje waar ik op zat, liepen ertegenop enzo. Wist niet hoe snel ik eraf moest springen, liet me gewoon vallen. Mensen naast me zaten me eerst schaapachtig aan te kijken tot ze ze ook zagen.
In Nederland zie ik ze nooit.
Bezopen hoe lang die vakanties tegenwoordig maar zijn. En maar janken dat ze als mongooltjes van school komen en niks meer kunnen. Man man man.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die van mij is aankomende week en de week daarna vrij![]()
De school naast die van hem was afgelopen week en aankomende vrij.
Maar volgens mij is het meer voorkomend dat ze afgelopen week en aankomende week vrij hebben
Ik heb nog niet gekeken maar ik gok ook alleen in de avond.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die draait hier alleen nog 's avonds. Hopelijk volgende week weer wat eerder op de dag, is het wat rustiger. Nu draaien er natuurlijk veel kinderfilms overdag.
Haha jij die wat smerig vindt. Erg geloofwaardigquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:02 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat smerig.
Maar ze zijn zo zieluuuug.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bezopen hoe lang die vakanties tegenwoordig maar zijn. En maar janken dat ze als mongooltjes van school komen en niks meer kunnen. Man man man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |