Dat verder niemand ooit zietquote:Op zaterdag 30 april 2022 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en wat meer ruimte voor het pronkhoekje te hebben.
Zoals elke andere vierkante centimeter in dit huisquote:
En ook alle beljetten die erin staan in je verzameling?quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en Lirot en Pruta en zo.
Er is niet per se iets bijzonders aan maar het is een mooi dik hardcover boek met heel veel kleurtjes en plaatjes en ik had nog geen boek over Israëlisch papiergeld in de kast staan. Altijd leuk om eens wat op te kunnen zoeken. Plan is om de stelling van de zomer uit te breiden van 2 naar 3 tiers (IVAR met smalle planken) om de boeken kwijt te kunnen en wat meer ruimte voor het pronkhoekje te hebben.
ja die moeten er dan ook in ja.quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
En ook alle beljetten die erin staan in je verzameling?
Pijlen op de grond net als IKEA.quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
verplichte langslooproute als je bij fles op bezoek komt..
quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
En dan aan het einde een gift shop waar fles achter de kassa zitquote:Op zaterdag 30 april 2022 11:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Pijlen op de grond net als IKEA.
Zachtjes achtergrondmuziek aan ‘vluchten kan niet meer…’
Nee hoorquote:Op zaterdag 30 april 2022 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen betalen met vreemd papiergeldquote:Op zaterdag 30 april 2022 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan aan het einde een gift shop waar fles achter de kassa zit
Met als achtergrondmuziek Boney M - Ma Baker "put your hands in the air and give me all your money"quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan aan het einde een gift shop waar fles achter de kassa zit
quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:41 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen betalen met vreemd papiergeld
Ik bel man bijt hond meteen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:41 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen betalen met vreemd papiergeld
Iedere keer meer van hetzelfde gebruikte vakantietroepquote:Op zaterdag 30 april 2022 11:42 schreef mschol het volgende:
[..]
win-win situatie, elke keer dat je langskomt is de collectie uitgebreid
quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fles is al eens bij man bijt hond geweest he?
En waar moet ik dan wonen??quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je met met twee turbojoeksers en een muur om mensen tegenaan te zetten terug naar huis
NOU DAN ZIT JE ER WEL MOOI EVEN GOED NAAST MENEER DE VERVELENDE VERTELLER!! MET JE ZOUTELOZE STEMquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een souvenirmuur. Beetje zoals die stukjes Berlijnse muur die je kunt kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |