SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPTap tap tap
Klopt, Judith Barsi heette ze geloof ik.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een van die stemactrices is dood. Als kind vermoord door haar vader.
Dit was CL's fijne feitje.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Klopt, Judith Barsi heette ze geloof ik.
Sommige dinosauriërs hadden een hulpbrein in hun kont, dus deze theorie zomaar kunnen kloppen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik weet zeker dat dinosauriërs eerder aan poepen en eten denken dan aan hun stervende moeders.
Dieren denken sowieso niet zoveel.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik weet zeker dat dinosauriërs eerder aan poepen en eten denken dan aan hun stervende moeders.
Nina Poekie welquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dieren denken sowieso niet zoveel.
Mensen zijn ook dieren dus dat klopt wel jaquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dieren denken sowieso niet zoveel.
Denkt ze na over het ontstaan van de aarde?quote:
Mensen zijn zoogdierenquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mensen zijn ook dieren dus dat klopt wel ja
mensen zijn de nieuwe dino'squote:Op vrijdag 29 april 2022 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denkt ze na over het ontstaan van de aarde?
[..]
Mensen zijn zoogdieren
Ik weet zeker dat als ze niet contant lastig gevallen zou worden door vogels, muizen en mieren dat ze een heel dik boek over het ontstaan van het leven op Aarde had geschreven.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denkt ze na over het ontstaan van de aarde?
[..]
Mensen zijn zoogdieren
Klinkt goed.quote:
Zou lezenquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als ze niet contant lastig gevallen zou worden door vogels, muizen en mieren dat ze een heel dik boek over het ontstaan van het leven op Aarde had geschreven.
Wel want mannen zijn groot geworden door het zogen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:18 schreef UitStraling het volgende:
Mannen zijn geen zoogdieren, vrouwen wel.
Alleen wachten wij niet af tot er een komeet inslaat maar proberen we het zelf te doenquote:
Om dat te voorkomen hebben wij mannen fruithapjes, Olvarit en groenteprutjes uitgevonden, hoeven we ons speelgoed niet tot een rimpelig vel leeg te lurken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel want mannen zijn groot geworden door het zogen.
Lekker weer, nietwaar?quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om dat te voorkomen hebben wij mannen fruithapjes, Olvarit en groenteprutjes uitgevonden, hoeven we ons speelgoed niet tot een rimpelig vel leeg te lurken.
Dat gaat ook wel een keer lukken. Als het niet deze eeuw is, dan wel de volgende eeuw. Tijd zat.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen wachten wij niet af tot er een komeet inslaat maar proberen we het zelf te doen
eindresultaat is hetzelfdequote:Op vrijdag 29 april 2022 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen wachten wij niet af tot er een komeet inslaat maar proberen we het zelf te doen
Ik denk dat US hier wel een verhaal over heeft. Iets met schaduwminnende autisten en zo.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom zijn de mensen die op een Financiële afdeling werken zo raar en akward altijd?
Dit is een vrij random gedachte voor een vrijdagavond.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom zijn de mensen die op een Financiële afdeling werken zo raar en akward altijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |