Ja, ergens in Zuid-Limburg zit een boer die ze inderdaad op de volle grond teelt. En dat was dan ook nog een bepaald soort grond waardoor ze meer smaak hebben.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel uit de volle grond graag. Die je nu koopt komen uit de kas.
Op het eind van het jaar vast ook nog een buda-bonus omdat hij zo hard werkt.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zuur is dat maar ergens nog een gelukje.
Ja klopt het moet allemaal snel snel snel.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ze worden te vroeg geoogst.
Misschien hier ook eens kijken of er aardbeienboeren zijn
Dingen raken op ook valt me op, veel shit gewoon niet leverbaar of extreem lange wachttijden.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde van de week van iemand die zo driewieler fiets had gekocht vorige jaar voor 3200 euro
Nu wilde ze er nog een kopen voor zijn vrouw kading dezelfde, zelfde merkt etc 7000 euro
Naaimachines zijn ook flink duur geworden. Ik heb het idee dat er ook misbruik gemaakt wordt.
Maar een kennis van mij die een fournituren zaak heeft en die dingen ook verkoopt zegt dat de vervoerskosten zo duur zijn geworden.. IK zeg kan best maar geen honderden of duizenden euro's
Ja, dat wel.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zuur is dat maar ergens nog een gelukje.
En daarna op zaterdag als pizzakoerier nog wat centjes extra erbij schrapen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat wel.En ik kan ook nog fulltime gaan werken voor wat extra centjes misschien.
Ja dat ook, en daardoor worden de dingen die er nog wel zijn ook duurderquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dingen raken op ook valt me op, veel shit gewoon niet leverbaar of extreem lange wachttijden.
Dan kun je beter een werkende vrouw zoeken voor erbij. Die dag in de week vrij is toch lekker?quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat wel.En ik kan ook nog fulltime gaan werken voor wat extra centjes misschien.
Ik rij in de weekenden ook als Uber rond hier in Eindhoven met m'n lease auto.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En daarna op zaterdag als pizzakoerier nog wat centjes extra erbij schrapen.
Vrouwen kosten veel geld is mijn bescheiden ervaring.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kun je beter een werkende vrouw zoeken voor erbij. Die dag in de week vrij is toch lekker?
En als je fulltime zegt, zeg je dan 36 uur?
“Voor het eerst krijgt een naoorlogse generatie te maken met schaarste en gebrek.”quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dingen raken op ook valt me op, veel shit gewoon niet leverbaar of extreem lange wachttijden.
Dan kun je beter een werkende man zoeken voor erbijquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan niet meer werken en als ik m'n tarieven verhoog gaan ze naar een ander.
Zou ik dan juist minder kunnen werken?quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kun je beter een werkende man zoeken voor erbij
quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kun je beter een werkende man zoeken voor erbij
Hier in de regio was dat vroeger een lucratief zomerbaantje, aardbeien van het land plukkenquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ergens in Zuid-Limburg zit een boer die ze inderdaad op de volle grond teelt. En dat was dan ook nog een bepaald soort grond waardoor ze meer smaak hebben.
We moeten wel realistisch blijven, CEquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kun je beter een werkende vrouw zoeken voor erbij. Die dag in de week vrij is toch lekker?
En als je fulltime zegt, zeg je dan 36 uur?
Had een paar weken geleden een nieuwe vaatwasser nodig, met wat haast uiteraard, heb van armoede maar de duurste laten plaatsen want de rest was amper leverbaar.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Voor het eerst krijgt een naoorlogse generatie te maken met schaarste en gebrek.”
Woorden van ome Joop die nu echt werkelijkheid gaan worden.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan niet meer werken en als ik m'n tarieven verhoog gaan ze naar een ander.
Met m'n huidige inkomstenquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
Gewoon allemaal naar Thailand verhuizen.
Ik had een collega met schulden die dat echt deed, nou ja als taxi dan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik rij in de weekenden ook als Uber rond hier in Eindhoven met m'n lease auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |