Klopt.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier in de regio was dat vroeger een lucratief zomerbaantje, aardbeien van het land plukken
Ja zie steeds vaker lege schappen in de AH die soms dagenlang niet aangevuld wordenquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dingen raken op ook valt me op, veel shit gewoon niet leverbaar of extreem lange wachttijden.
Dat is dan ook weer zoquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen kosten veel geld is mijn bescheiden ervaring.
Zou dit even bij een notaris vastleggen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer zo![]()
Cali kan nu wel 1000 euro per maand uitsparen omdat ze geen huur meer hoeft te betalen; dat tikt wel aan voor haar.
En dan hele dagen worden lekgeprikt en aangevreten door enge beestjesquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
Gewoon allemaal naar Thailand verhuizen.
Ik zie dat eigenlijk niet. Alleen de zonnebloemolie is nog paniek.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zie steeds vaker lege schappen in de AH die soms dagenlang niet aangevuld worden
Buda en CL zijn sowieso een goede match. Buda die lekker in de bospod zit en CL die een boekje aan het lezen is.quote:
Sommige producten zijn ook weg.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zie steeds vaker lege schappen in de AH die soms dagenlang niet aangevuld worden
Heb ik ook gedaan in mijn jonge jaren, heel wat aardbeien geplukt toenquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier in de regio was dat vroeger een lucratief zomerbaantje, aardbeien van het land plukken
waar dan?quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij jou in de buurt hebben ze de beste aardbeien. Heb ik ooit op tv gezien.
Of ranzige dingen aan het googelen is.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buda en CL zijn sowieso een goede match. Buda die lekker in de bospod zit en CL die een boekje aan het lezen is.
Houden ze beiden geld overquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buda en CL zijn sowieso een goede match. Buda die lekker in de bospod zit en CL die een boekje aan het lezen is.
Meeste wel volgens mij, daar kunnen ze nu lekker voordelig Oekraïners laten werkenquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt.
Maar volgens mij zijn dat allemaal kassen geworden?
Weet ik niet meer. Ergens in Zuid-Limburg, op een heuvel.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar dan?
Ik eet bijna nooit aardbeien, maar toch
Hier ook, en blauwe bessen, en natuurlijk aspergesquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Hier in de regio staan ook veel van die kraampjes langs de weg met aardbeiendie zijn zo lekker. Ben benieuwd wanneer ze er weer staan, zal nog even duren denk ik.
Straks wordt samenleven haast nog noodzakelijk omdat het anders te duur isquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zonde, die kunnen toch ook als tandarts, prostituee of politieagent aan de slag?quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meeste wel volgens mij, daar kunnen ze nu lekker voordelig Oekraïners laten werken
@bitterbalquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks wordt samenleven haast nog noodzakelijk omdat het anders te duur is
@bitterbalquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
uh ja, dat kan op best veel plekken zijnquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Ergens in Zuid-Limburg, op een heuvel.
In Eindhoven zitten er ook een deel in Woensel-West weggestopt, praktisch tegenover dat hoerenplein. Zijn ze nu ineens bang dat die meisjes geronseld gaan worden.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonde, die kunnen toch ook als tandarts, prostituee of politieagent aan de slag?
Lijkt er soms wel op. Ik begrijp soms echt niet hoe mensen rond kunnen komen. Ik verdien best aardig en af en toe zie ik mijn geld ineens verdwijnen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja laat dat buitenkansje maar aan de rappers over, op de perrons met treinen met Oekraïnse vluchtelingen stond het toch ook al zwart van de mensen?quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Eindhoven zitten er ook een deel in Woensel-West weggestopt, praktisch tegenover dat hoerenplein. Zijn ze nu ineens bang dat die meisjes geronseld gaan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |