abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_204583557
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:05 schreef stokj het volgende:
Als ik ooit naar een snacky ga dan kies ik uit:

• Kaassoufflé
• Kaaskroket
• Groentekroket
• Patat met verschillende sauzen en garnering

Ik laat mij vooral verrassen door waar ik op dat moment zin in heb. En soms is dat gewoon patat zonder een snack erbij.
Ik vreet gewoon alles bij de vettent, en idd maar net waar ik dan zin in heb.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_204583558
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:07 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Voor u bestaat er de twijfelaar.
Ha, goeie. Maar ik eet geen vleesch. Wel vis :P
pi_204583560
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:05 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Probeer eens een broodje Martino.
Weet niet of ik dat durf.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_204583565
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ik vreet gewoon alles bij de vettent, en idd maar net waar ik dan zin in heb.
Maak je ook weleens combi's? Bijvoorbeeld dat je verschillende snacks met elkaar combineert op een broodje?
pi_204583567
Op het station na bij het voetballen geweest te zijn lekker de muur van de Smullers leeg trekken, :9 en aangezien het dan teringdruk is pak je gewoon wat er ligt. Frikandel, gehaktstaaf, mexicano, kroket, kipburger, cheeseburger, whatever!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_204583570
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:09 schreef stokj het volgende:

[..]
Maak je ook weleens combi's? Bijvoorbeeld dat je verschillende snacks met elkaar combineert op een broodje?
Hm, nee, dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. Weet ook niet of ik dat zo'n succes zou vinden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 30 april 2022 @ 00:11:41 #57
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_204583575
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:08 schreef stokj het volgende:

[..]
Ha, goeie. Maar ik eet geen vleesch. Wel vis :P
Een pescotariër. De zeestick vond ik best geslaagd, alleen ja gefrituurd dus sowieso niet op zijn best.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_204583580
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ik vreet gewoon alles bij de vettent, en idd maar net waar ik dan zin in heb.
Echt? Ik ben redelijk autistisch qua patatzaak. Zo kan ik vet () kwaad worden als ik de zoutpot moet pakken omdat de eigenaar geen zout meer gebruikt omdat bejaard Nederland aan nierfalen lijdt ofzo. Zout op.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  zaterdag 30 april 2022 @ 00:12:45 #59
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_204583581
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:08 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Weet niet of ik dat durf.
Die filet americain bederft inderdaad binnen tien seconden.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_204583583
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:08 schreef stokj het volgende:

[..]
Ha, goeie. Maar ik eet geen vleesch. Wel vis :P
Da's een nummer van Fleddy Melculy :o
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_204583590
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Hm, nee, dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. Weet ook niet of ik dat zo'n succes zou vinden.
Er is hier in de buurt een Chinese snacky dit verschillende 'combinaties van snacks op een broodje' verkoopt. Bijvoorbeeld panini mexicano met frikandel en hete saus. Frikandel zit op de mexicano in het broodje.
pi_204583594
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:12 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Die filet americain bederft inderdaad binnen tien seconden.
Niet? Weet ik veel hoe die Brabantse rotzooi heet.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_204583596
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:11 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Een pescotariër. De zeestick vond ik best geslaagd, alleen ja gefrituurd dus sowieso niet op zijn best.
Zeestick. Die moet een snacky maar net hebben (in de grote stad zit ik veelal dat het de standaardsnacks zijn die ze hebben helaas).

Ik heb weleens gezien dat je gefrituurde sushi kon krijgen. Was eigenlijk niet te vreten.
pi_204583597
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:12 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Echt? Ik ben redelijk autistisch qua patatzaak. Zo kan ik vet () kwaad worden als ik de zoutpot moet pakken omdat de eigenaar geen zout meer gebruikt omdat bejaard Nederland aan nierfalen lijdt ofzo. Zout op.
75% van mijn bestellingen zijn ook ongeveer hetzelfde wel hoor. Maar ik eet vrijwel alles wat ze er hebben wel eens. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 30 april 2022 @ 00:15:06 #65
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_204583598
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:13 schreef stokj het volgende:

[..]
Er is hier in de buurt een Chinese snacky dit verschillende 'combinaties van snacks op een broodje' verkoopt. Bijvoorbeeld panini mexicano met frikandel en hete saus. Frikandel zit op de mexicano in het broodje.
Ik zit hier in Brabant en in het vleeswarenschap is er 'frikandelworst' te koop, voor op de boterham. De doelgroep zijn vooral mensen die zich zorgen maken of ze wel tokkie genoeg zijn.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_204583605
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:13 schreef stokj het volgende:

[..]
Er is hier in de buurt een Chinese snacky dit verschillende 'combinaties van snacks op een broodje' verkoopt. Bijvoorbeeld panini mexicano met frikandel en hete saus. Frikandel zit op de mexicano in het broodje.
De hete saus klinkt iig goed. Frikandel en mexicano kan ook wel goed samen, maar een frikandel met een kroket lijkt me dan weer minder geschikt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 30 april 2022 @ 00:16:12 #67
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_204583606
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:14 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Niet? Weet ik veel hoe die Brabantse rotzooi heet.
Broodje Martino komt uit België, helder licht.

"Ja Brabant heb je ook in België."
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zaterdag 30 april 2022 @ 00:17:39 #68
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_204583615
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:14 schreef stokj het volgende:

[..]
Zeestick. Die moet een snacky maar net hebben (in de grote stad zit ik veelal dat het de standaardsnacks zijn die ze hebben helaas).

Ik heb weleens gezien dat je gefrituurde sushi kon krijgen. Was eigenlijk niet te vreten.
In Schotland at ik eens gefrituurde pizza en gefrituurde haggis. En ze vragen zich af waarom mensen daar niet oud worden.
Maar de zeestick ja, een satestokje met kibbeling eraan.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_204583618
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:17 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
In Schotland at ik eens gefrituurde pizza en gefrituurde haggis. En ze vragen zich af waarom mensen daar niet oud worden.
Da's voornamelijk omdat ze zoveel zuipen denk ik :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_204583628
(broodje) Kaassouflé (met mayonaise) en goulashkroket (uiteraard ook met mayo) :9~
Eens kijken
pi_204583630
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:16 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Broodje Martino komt uit België, helder licht.

"Ja Brabant heb je ook in België."
Ik ken ook wel een Martino
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  zaterdag 30 april 2022 @ 00:19:20 #72
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_204583632
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Da's voornamelijk omdat ze zoveel zuipen denk ik :D
De nationale drank is whisky inderdaad, en trots dat ze erop zijn. Gezellig volk.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_204583639
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:17 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
In Schotland at ik eens gefrituurde pizza en gefrituurde haggis. En ze vragen zich af waarom mensen daar niet oud worden.
Maar de zeestick ja, een satestokje met kibbeling eraan.
_O- _O- _O-

Bij sommige visboeren haal ik ook weleens zalmkibbeling. Maar dat is geen snackbar (al kan je bij sommige visboeren ook patat krijgen voor de fish and chips :P )
  zaterdag 30 april 2022 @ 00:20:26 #74
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_204583640
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:19 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Ik ken ook wel een Martino
Ik niet, wel een Martina die altijd blij is.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_204583646
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:19 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
De nationale drank is whisky inderdaad, en trots dat ze erop zijn. Gezellig volk.
Ik vind al dat eilandenvolk wel goed gezelschap om flink mee te zuipen altijd :T
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 30 april 2022 @ 00:22:00 #76
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_204583653
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:20 schreef stokj het volgende:

[..]
_O- _O- _O-

Bij sommige visboeren haal ik ook weleens zalmkibbeling. Maar dat is geen snackbar (al kan je bij sommige visboeren ook patat krijgen voor de fish and chips :P )
Nee, ze frituren daar ook alles kapot, verkopen friet, maar het is geen friettent.

Er was ooit zo'n scene in Family Guy dat gefrituurde vis zong: "fat people think we are diet food".
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_204583658
Dé snack der snacken vind ik eigenlijk wel de bitterbal, al is dat niet echt een snackbarsnack maar een kroegsnack. _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 30 april 2022 @ 00:22:48 #78
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_204583661
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ik vind al dat eilandenvolk wel goed gezelschap om flink mee te zuipen altijd :T
Zo gastvrij, vriendelijk, etc.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_204583667
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dé snack der snacken vind ik eigenlijk wel de bitterbal, al is dat niet echt een snackbarsnack maar een kroegsnack. _O_
Met wat mosterd erbij!
  zaterdag 30 april 2022 @ 00:23:36 #80
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_204583668
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dé snack der snacken vind ik eigenlijk wel de bitterbal, al is dat niet echt een snackbarsnack maar een kroegsnack. _O_
Ik vind het hardgekookt ei in het zuur de beste kroegsnack sinds ik die geproefd heb.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_204583669
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:23 schreef stokj het volgende:

[..]
Met wat mosterd erbij!
Uiteraard!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_204583678
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dé snack der snacken vind ik eigenlijk wel de bitterbal, al is dat niet echt een snackbarsnack maar een kroegsnack. _O_
Mini-kroketjes, minder erg.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_204583689
Bitterballen zijn ook zo'n beetje de enige snacks die je kwijt kan aan buitenlanders. Je moet zo'n Amerikaan of Aziaat niet meteen een hele kroket oid voorschotelen, daar schrikken ze van. Nee, gewoon rustig beginnen met een klein balletje, en dan opbouwen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 30 april 2022 @ 00:28:01 #84
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_204583703
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bitterballen zijn ook zo'n beetje de enige snacks die je kwijt kan aan buitenlanders. Je moet zo'n Amerikaan of Aziaat niet meteen een hele kroket oid voorschotelen, daar schrikken ze van. Nee, gewoon rustig beginnen met een klein balletje, en dan opbouwen.
"Kijk, je moet je aanpassen, elke zweetneus die je krijgt van je sokken, krijgt iedereen."
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_204583711
Morgen een verjaardag waar traditiegetrouw zelfgemaakte pangsit altijd voorbij komt. Da's ook een prima snack.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 30 april 2022 @ 00:31:36 #86
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_204583715
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Morgen een verjaardag waar traditiegetrouw zelfgemaakte pangsit altijd voorbij komt. Da's ook een prima snack.
Next level snackmeneer hier.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_204583721
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Morgen een verjaardag waar traditiegetrouw zelfgemaakte pangsit altijd voorbij komt. Da's ook een prima snack.
Daar ben ik eens flink mee de mist in gegaan. Nee, is niet pittig :D Wel geweldig al dat werk _O_
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_204583753
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:34 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Daar ben ik eens flink mee de mist in gegaan. Nee, is niet pittig :D Wel geweldig al dat werk _O_
Het is nogal een gepriegel schijnbaar, maar één van de gasten is een halve Indo en die maakt dus trouw elk jaar een hele berg van dat spul voor de jarige. Goed cadeau :9
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_204584073

Friet zuurvlees groot!
pi_204584222
Ben al 16 jaar niet meer in een snackbar geweest. :@

Vroeger vond ik een speciaaltje wel lekker. Nu eet ik die troep niet meer.
pi_204584231
Boerenbrok
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_204584277
Ik vind een berehap wel lekker.
pi_204584281
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 23:11 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Elke snede is een extra contactvlak, die kan oxideren, uitdrogen en een voedingsbodem vormt voor bacteriën en schimmels.
Koolhydraten, suikers. Yum.
Allemaal dingen die de kwaliteit en smaak niet ten goede komen.
Tel daar doorvoertijd, voorbakken en invriezen bij op en je hebt heel veel momenten van smaakverlies.
De keuze van de aardappel is er ook één.
Ze zeggen Bintjes of Frieslanders.
Iig licht kruimig.

Ik heb een tijdje veel Nicola gebruikt.
Was ik erg over te spreken. een bijna romig mondgevoel.
Jammer dat ik die niet overal zie.
Ik was een fervent zelf-frituurder van friet tot een aantal jaar terug. Volgens mij lag toen standaard vaak Nicola in de in de winkels, terwijl ik weet dat je bintjes moet hebben maar die verkochten ze nergens.

Toch prima friet, daarna aantal jaar mee gestopt en nu de frietpan weer voorzien van nieuwe vet omdat ik dus die zakken voorgesneden friet had ontdekt. Maar het is net alsof er iets van chemische shit aan is toegevoegd zodat ze houdbaar blijven, het is gewoon niet hetzelfde. En duur is het niet, goedkoper dan hele aardappels tot frieten snijden. Maar ik ga er wel mee kappen en binnenkort weer eens echte friet maken :9~

Enige nadeel is dat het veel meer tijd kost (snijden, voorbakken) ben je zo een half uur extra aan kwijt en daar heb ik altijd een hekel aan, veel tijd verspillen aan voedselbereiding :(
pindazakje
pi_204584292
Om de TT te beantwoorden: Bamischijf _O_
pindazakje
  zaterdag 30 april 2022 @ 08:24:22 #95
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204584342
Spoetnik met curry.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_204585179
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 08:12 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Ik was een fervent zelf-frituurder van friet tot een aantal jaar terug. Volgens mij lag toen standaard vaak Nicola in de in de winkels, terwijl ik weet dat je bintjes moet hebben maar die verkochten ze nergens.

Toch prima friet, daarna aantal jaar mee gestopt en nu de frietpan weer voorzien van nieuwe vet omdat ik dus die zakken voorgesneden friet had ontdekt. Maar het is net alsof er iets van chemische shit aan is toegevoegd zodat ze houdbaar blijven, het is gewoon niet hetzelfde. En duur is het niet, goedkoper dan hele aardappels tot frieten snijden. Maar ik ga er wel mee kappen en binnenkort weer eens echte friet maken :9~

Enige nadeel is dat het veel meer tijd kost (snijden, voorbakken) ben je zo een half uur extra aan kwijt en daar heb ik altijd een hekel aan, veel tijd verspillen aan voedselbereiding :(
Ik snap je helemaal.
Ik heb een tijdje die van de Jumbo gebruikt.
Daarna een keer van de Aviko, omdat ze die niet hadden.
Dat was al een heel verschil.
De 'verse' patat heb ik nooit gebruikt.

Wel eens aardappelschijfjes, maar dat was ook niet echt een succes.
Ze hadden een slijmerig laagje over zich, die ik er eerst af heb gewassen.
Na het frituren hadden ze iets droogs.

Wat een beetje in de buurt komt van zelf bakken, is patat van Bram Ladage.
Maar dat kan kloppen, want die staan versgeschilde aardappels handmatig door een frietsnijder te duwen.
Altijd goed spul.

Mja, het duurt even, maar dan heb je ook wat ;) :Y)
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_204585277
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 23:29 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Bicky Burger ja, het aanvalsplan van de friettent om iets aan te bieden dat lijkt op wat de Amerikaanse ketens aanbieden.
Die dingen bestaan toch al 30 jaar?

Volgens mij voor het laatst een jaar of 25 geleden na een studenten stap avond het laatst gehad. :P
  Miss 200.000.000! zaterdag 30 april 2022 @ 10:47:22 #98
367000 roos94
pi_204585424
Bicky Burger klinkt als iets fictiefs uit de Donald Duck
pi_204585486
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:15 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Ik snap je helemaal.
Ik heb een tijdje die van de Jumbo gebruikt.
Daarna een keer van de Aviko, omdat ze die niet hadden.
Dat was al een heel verschil.
De 'verse' patat heb ik nooit gebruikt.
Je bedoelt dan de diepvries frieten? Die zijn sowieso inferieur.
De 'verse' uit de koeling is al beter maar nog steeds niet geweldig.
1x bij AH verse friet van celivita meegenomen (1+1 gratis) die was veruit het beste.
Was ik alweer vergeten maar zat dicht tegen de zelfgesneden friet aan qua smaakbeleving _O_
Die ga ik volgende keer weer halen, dank voor de reminder :7
pindazakje
pi_204585490
Broodje kaassouflé satésaus
Patatje oorlog met ui
Broodje frikandel mayo
Milkshake aardbei medium
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')