Al besproken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:47 schreef RensAjacied het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)t-van-televisie.html
Rip
Er zit een knop op je TV.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, nog meer ruimte voor eenheidsworst-tv waar precies dezelfde laffe inhoudsloze nobuddies ons vertellen wat de enige juiste gedachten zijn. Wat een feest!
Ik voorspel Monopoly spelen met BN'ersquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, nog meer ruimte voor eenheidsworst-tv waar precies dezelfde laffe inhoudsloze nobuddies ons vertellen wat de enige juiste gedachten zijn. Wat een feest!
Mijn tv gaat al 8 jaar alleen aan voor de playstation.quote:
Ach, je hebt direct een beeld bij zulke mensen gelukkig.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Al die walgelijke mensen die niet eens kijken en nu feest vieren. Ik heb een pittige mening over jullie!
Dat vermoeden heb ik ook. Zodat hij meer tijd kan besteden aan zijn echte passie, muziek. Alleen bij al dat soort activiteiten is hij nu ook niet meer welkom, geen radio meer, geen organisatie achter blues en jazz optredens, en mogelijk zelfs zijn boek uit de handel. En dat zal hij niet helemaal hebben zien aankomen denk ik.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:48 schreef theunderdog het volgende:
En dit is precies wat Derksen ook wilde. Geslaagde actie
Wat vind je van dat programma waarin ze BN'ers in een huis rond laten lopen en dat die BN'ers dan daarna mogen raden van welke niet-BN'er het huis is?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik voorspel Monopoly spelen met BN'ers
Waarom klaag je dan over al die talkshows?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn tv gaat al 8 jaar alleen aan voor de playstation.
Daarvoor had ik geeneens een tv.
Is dit een format ja?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:52 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wat vind je van dat programma waarin ze BN'ers in een huis rond laten lopen en dat die BN'ers dan daarna mogen raden van welke niet-BN'er het huis is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |