Het zou bij 1 reactie blijven waarin hij terloops wordt genoemd. Maar je schreeuwt nogal om negatieve aandacht waardoor we het nog steeds over van Jole hebben die een vrouw heeft verkracht (gepenetreerd tegen haar wil in met zijn tong in haar mond) in zijn witte onderbroek in een hotelkamer. Gewoon feiten die hij erkend heeft op nationale radio.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:55 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom iemand leugens over een ander gaat verspreiden in een topic over Johan Derksen. Lijkt mij niet de bedoeling. Sowieso is het niet de bedoeling om laster te verspreiden - want dat is strafbaar. Ook voor FOK zou het dus goed zijn als je iets minder ongeremd leugens zou kunnen plaatsen hier.
Dus iedereen die geen raketgeleerde is valt onder de noemer 'dom'?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat als ie niet kon voetballen, dat ie geen raketgeleerde zou zijn geworden om het maar zo te zeggen.
tenzij je kan voetballenquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:02 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dus iedereen die geen raketgeleerde is valt onder de noemer 'dom'?
Misschien was ze wel teleurgesteld dat ze knock-out was gegaan en ze het slechts met die kaars moest doen.quote:
Van mij wel.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Misschien was ze wel teleurgesteld dat ze het slechts met die kaars moest doen.
Ze had immers niet voor niks al die moeite gedaan om die twee voetballers mee naar haar huis te lokken. Of mag je dit soort aannames tegenwoordig niet meer maken.
Dat je iets verkrachting noemt, maakt het nog geen verkrachting.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:01 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Het zou bij 1 reactie blijven waarin hij terloops wordt genoemd. Maar je schreeuwt nogal om negatieve aandacht waardoor we het nog steeds over van Jole hebben die een vrouw heeft verkracht (gepenetreerd tegen haar wil in met de tong) in zijn witte onderbroek in een hotelkamer. Gewoon feiten die hij erkend heeft op nationale radio.
Zeker wel. Er is nog steeds geen wet die domheid verbiedtquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ze had immers niet voor niks al die moeite gedaan om die twee voetballers mee naar haar huis te lokken. Of misschien mag je dit soort aannames tegenwoordig niet meer maken.
Voor hetzelfde geld had 'de witte neger' haar wel onder handen genomen. Die mevrouw heeft een kogel ontweken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ze had immers niet voor niks al die moeite gedaan om die twee voetballers mee naar haar huis te lokken. Of misschien mag je dit soort aannames tegenwoordig niet meer maken.
Kom ik later wel even mee.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dus we gaan van 'het was geen strafbaar feit' naar 'tot medio jaren 90 oordeelden de rechters daar verschillend over'. Dat is al heel wat anders natuurlijk. Maar dan nog vind ik dat nogal dunnetjes. Heb je jurisprudentie?
Daar gaan ondertussen al 14 topics over.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:05 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dat je iets verkrachting noemt, maakt het nog geen verkrachting.
Zonder aanleiding of deugdelijke onderbouwing iemand een verkrachter noemen, is strafbaar.
Behalve dat Johan Derksen zelf zei dat het verkrachting was en daar over gelachen werd.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:06 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Daar gaan ondertussen al 14 topics over.
Het kwartje lijkt maar niet te vallen.
Bedoel je vanavond of nu?quote:
En waar is je deugdelijke onderbouwing?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:07 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Behalve dat Johan Derksen zelf zei dat het verkrachting was en daar over gelachen werd.
Dingdingdingding.
Het is wat. Nog steeds fase 2; boosheid.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:05 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Zonder aanleiding of deugdelijke onderbouwing iemand een verkrachter noemen, is strafbaar. En je hebt geen deugdelijke onderbouwing, want je bent een beperkte leugenaar.
Je bent gewoon een leugenaar die het nodig heeft om leugens te verspreiden over iemand. Het is verwerpelijk.
Harde taal.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:05 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Zonder aanleiding of deugdelijke onderbouwing iemand een verkrachter noemen, is strafbaar. En je hebt geen deugdelijke onderbouwing, want je bent een beperkte leugenaar.
Je bent gewoon een leugenaar die het nodig heeft om leugens te verspreiden over iemand. Het is verwerpelijk.
Welke onderbouwing mis je? je hebt de woorden van Derksen toch gehoord, en de beelden gezien?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:09 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
En waar is je deugdelijke onderbouwing?
Zijn er beelden van de kaarsenactie?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Welke onderbouwing mis je? je hebt de woorden van Derksen toch gehoord, en de beelden gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |