Big Brother Sweden edition?quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:53 schreef Marsenal het volgende:
Ben benieuwd wat Talpa er voor in de plaats gaat uitzenden.
Wellicht. Maar niet wat betreft de casus van Jole. Geen flauw idee waarom je nou alles bij elkaar jankt hier en in feedback.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:49 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Je bent een smerige, laffe leugenaar.
Ik vermoed dat TS iets tegen Gijp heeft. Ik kan het me wel voorstellen, Gijp stond niet vooraan bij het uitdelen van de hersens, waardoor hij soms erg onhandig uit de hoek komt. Maar een beetje flauw om dat hier in de TT te zetten.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik lees in de TT dat Gijp een zielig stuk vreten is. Waarom dan?
Het gaat om de interpretatie van "seksueel binnendringen". Tot medio jaren 90 oordeelden de rechters daar verschillend over. In de huidige tijdsgeest wordt het makkelijker toegepast.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wanneer is dat precies opgenomen in artikel 243 Sr dan?
Ik vraag me af waarom iemand leugens over een ander gaat verspreiden in een topic over Johan Derksen. Lijkt mij niet de bedoeling. Sowieso is het niet de bedoeling om laster te verspreiden - want dat is strafbaar. Ook voor FOK zou het dus goed zijn als je iets minder ongeremd leugens zou kunnen plaatsen hier.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:54 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Wellicht. Maar niet wat betreft de casus van Jole. Geen flauw idee waarom je nou alles bij elkaar jankt hier en in feedback.
Zeker. Ik neem aan dat ik nu van de TV word geweerd.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:54 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Is zulke taal niet cancelwaardig tegenwoordig?
Derksen en Genee zijn scherper inderdaad...quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vermoed dat TS iets tegen Gijp heeft. Ik kan het me wel voorstellen, Gijp stond niet vooraan bij het uitdelen van de hersens, waardoor hij soms erg onhandig uit de hoek komt. Maar een beetje flauw om dat hier in de TT te zetten.
Dus we gaan van 'het was geen strafbaar feit' naar 'tot medio jaren 90 oordeelden de rechters daar verschillend over'. Dat is al heel wat anders natuurlijk. Maar dan nog vind ik dat nogal dunnetjes. Heb je jurisprudentie?quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het gaat om de interpretatie van "seksueel binnendringen". Tot medio jaren 90 oordeelden de rechters daar verschillend over. In de huidige tijdsgeest wordt het makkelijker toegepast.
Dit is jammer, want er komt plek vrij.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker. Ik neem aan dat ik nu van de TV word geweerd.
Derksen en Genee zijn geen domme jongens nee. Toch vergeet Derksen nog wel eens wat de 'stand van het land' is (of hij doet dat bewust), waardoor hij soms nog wel eens in de problemen komt, zoals nu.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Derksen en Genee zijn scherper inderdaad...
Het doet mij deugd dat je mij als serieuze kandidaat zag.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:56 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dit is jammer, want er komt plek vrij.
Lijkt alsof ze daar helemaal geen tieten heeft als ze daar ligt?quote:
Lijkt me een andere discussie. Maar 50x is inderdaad wat excessief.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar het is nu 2022 en niet 1972. Je gaat ook niet op TV zeggen dat je vroeger in de kroeg elke avond 50x 'roetmop' zei tegen een Afrikaan en er dan vervolgens met zijn allen hard om lachen.
Het was wel normaal om naakt bij een gast die je niet kent op de bank te gaan liggen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja en? Toen werd wat Derksen zegt geflikt te hebben ook echt niet normaal gevonden hoor..
Misschien zou je prima passen in een soort woke animeer format.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het doet mij deugd dat je mij als serieuze kandidaat zag.
Zo dom is hij toch niet?quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vermoed dat TS iets tegen Gijp heeft. Ik kan het me wel voorstellen, Gijp stond niet vooraan bij het uitdelen van de hersens, waardoor hij soms erg onhandig uit de hoek komt. Maar een beetje flauw om dat hier in de TT te zetten.
Sorry, kan je daarbij niet helpen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:50 schreef Stepperoller het volgende:
Nee? Dat is vooral heel veel gejank om niks en traag van begrip zijn.
Ik denk dat als ie niet kon voetballen, dat ie geen raketgeleerde zou zijn geworden om het maar zo te zeggen.quote:
Zwaartekracht + geen siliconenquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Lijkt alsof ze daar helemaal geen tieten heeft als ze daar ligt?
Terwijl ze in dat corset pak wel degelijk tieten heeft die eruit puilen.
Verklaring?
Juist.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En of ze zelf ook vindt dat ze verkracht, misbruikt en getraumatiseerd voor het leven is geraakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |