quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oh. Je dacht: kom laten we het gehele topic opnieuw doen?
Lekker man.
Nou ik heb geen zien om 14 delen terug te lezenquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oh. Je dacht: kom laten we het gehele topic opnieuw doen?
Lekker man.
Of hij nu wel of niet haar verkracht heeft, er zaten daar wel 3 oude vieze witte mannetjes en 1 jong vies donker mannetje teringhard te lachen om het, al dan niet verzonnen, verhaal van die oude smeerpijp.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:59 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dus want omdat ergo jij aanneemt dat hij heeft gepenetreerd vanwege een beweging die hij maakt, is hij nu een smerige verkrachter?
Kaag!quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:21 schreef Tengano het volgende:
Ben benieuwd wie de woke hyena's nu als volgende prooi gaan targetten.
#allesmoetkapot
Teringhard te lachen? En je gaat het ook nog racistisch maken? Je discussieert al net zo sneu als @EinarBoequote:Op vrijdag 29 april 2022 17:01 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Of hij nu wel of niet haar verkracht heeft, er zaten daar wel 3 oude vieze witte mannetjes en 1 jong vies donker mannetje teringhard te lachen om het, al dan niet verzonnen, verhaal van die oude smeerpijp.
Nou het gaat nu om wat hij nou precies heeft gedaan. Welke van de 2 verhalen de waarheid is. Of het verkrachting is of niet is een ander discussie.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:59 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dus want omdat ergo jij aanneemt dat hij heeft gepenetreerd vanwege een beweging die hij maakt, is hij nu een smerige verkrachter?
Nee joh. Groot gelijk.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:01 schreef Ufopiloot51 het volgende:
[..]
Nou ik heb geen zien om 14 delen terug te lezen
Al besprokenquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:02 schreef probeer het volgende:
[ afbeelding ]
[twimg.com/media/FRgK_ObWYAAUGTQ?format=jpg&name=small]afbeelding[/url] ]
Alsof we daar ooit achter gaan komen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:03 schreef Ufopiloot51 het volgende:
[..]
Nou het gaat nu om wat hij nou precies heeft gedaan. Welke van de 2 verhalen de waarheid is. Of het verkrachting is of niet is een ander discussie.
Je zult maar plezier en lol in het leven hebben. Lijkt me vreselijk.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:01 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Of hij nu wel of niet haar verkracht heeft, er zaten daar wel 3 oude vieze witte mannetjes en 1 jong vies donker mannetje teringhard te lachen om het, al dan niet verzonnen, verhaal van die oude smeerpijp.
Ligt er een beetje aan waarover.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je zult maar plezier en lol in het leven hebben. Lijkt me vreselijk.
Klopt. Ik heb de link uit die post gejat. Zal m, samen met Stepperoller, nog wel vaker gaan posten denk ik zo. Zolang het gehuil over woke-culture blijft klinken, iig.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:04 schreef Gunner het volgende:
[..]
Al besproken
Stepperoller in NWS / Johan Derksen stopt ermee #14 Gijp is een zielig stuk vreten
Wat is er racistisch aan dan?quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:03 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Teringhard te lachen? En je gaat het ook nog racistisch maken? Je discussieert al net zo sneu als @:einarboe
Daar kan ik mee instemmenquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:07 schreef probeer het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb de link uit die post gejat. Zal m, samen met Stepperoller, nog wel vaker gaan posten denk ik zo. Zolang het gehuil over woke-culture blijft klinken, iig.
Tering ja, ik kan niet lachen om verkrachtingen, wat een kutlevenquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je zult maar plezier en lol in het leven hebben. Lijkt me vreselijk.
Er is niemand verkracht. Paniekzaaierquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tering ja, ik kan niet lachen om verkrachtingen, wat een kutleven
Dat is dan vooral een kwestie van smaak.quote:
Ja zo werkt de wereld, Hans.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:54 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Al staat een vrouw compleet naakt te hijgen op je eikel, als ze zegt dat ze niet wil dat je haar aanraakt, of niet in staat is om te zeggen dat ze niet wil dat je haar aanraakt, blijf je met je smerige poten van haar af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |