abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8275904
Ik zit best met een probleem. Ik heb nu een tijdje een vrinedin, en het ging erg goed. Maar nu belde ze een paar dagen geleden, dat ze zich een beetje opgesloten voelde. Ze voelde zich kut, had een rotgevoel. Ze zei dat ze nog jong was, en dus lol wou maken, uitgaan enzo. Eerst dachten we even dat het uit zou gaan, maar ik heb er ook met anderen over gepraat, en ze heeft gewoon gelijk. We kunnen samen ook leuke dingen doen. Maar nu voel ik me kut. Ik zit vol met twijfels. Hoe weet ik zeker dat ze lol kan hebben enzo, maar niet vreemdgaat? En ik zou haar bellen, maar ze is weg, en haar mobiel staat uit. Ik weet namelijk niet hoe ze zich nu voelt. Maar wat moet ik hiermee? Het is allebei onze eerste realatie, dus ff wennen. Maar wel erg lastig.

Sorry, het is misschien vreemd omschreven, maar kon het niet anders.

pi_8275949
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 17:17 schreef JeroenV het volgende:
Ik zit best met een probleem. Ik heb nu een tijdje een vrinedin, en het ging erg goed. Maar nu belde ze een paar dagen geleden, dat ze zich een beetje opgesloten voelde. Ze voelde zich kut, had een rotgevoel. Ze zei dat ze nog jong was, en dus lol wou maken, uitgaan enzo. Eerst dachten we even dat het uit zou gaan, maar ik heb er ook met anderen over gepraat, en ze heeft gewoon gelijk. We kunnen samen ook leuke dingen doen. Maar nu voel ik me kut. Ik zit vol met twijfels. Hoe weet ik zeker dat ze lol kan hebben enzo, maar niet vreemdgaat? En ik zou haar bellen, maar ze is weg, en haar mobiel staat uit. Ik weet namelijk niet hoe ze zich nu voelt. Maar wat moet ik hiermee? Het is allebei onze eerste realatie, dus ff wennen. Maar wel erg lastig.

Sorry, het is misschien vreemd omschreven, maar kon het niet anders.

je kan nooit weten of ze wel of niet vreemdgaat...maar je moet haar gewoon vertrouwen..!!!
en je moet ook zeker niet alleen maar dingen met zijn 2en gaan doen...dan raak je heel snel vrienden kwijt omdat je alle vrije tijd aan je vriendin besteed en dat is ook niet goed...
pi_8275955
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 17:17 schreef JeroenV het volgende:
Ze zei dat ze nog jong was, en dus lol wou maken, uitgaan enzo.
Wat wil jij dan?

dinsdag 4 februari 2003 @ 17:21:21 #4
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8275991
Ik zou haar gewoon wat vrijer laten. Laat haar vrij en plezier hebben met haar vrienden en vriendinnen. Zo hoort het ook in een relatie, je hoort elkaar te kunnen vertrouwen. Als zij vreemd gaat...dan is ze je simpelweg niet waard, sorry. Maar als je haar vrij laat zal zij zich prettiger voelen. En als zij lol wil beleven zou jij ook gewoon veel met haar uit kunnen gaan, bioscoop, discotheek, verzin maar iets leuks. Neem wat van haar vrienden mee en jij wat van de jouwe zodat jullie niet de hele avond bij elkaar hoeven te zijn.

Suxes ermee

A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_8276028
probleem komt vaak voor zelf ook last van gehad... ze heeft een beetje last van bindings angst.. ze heeft wel gelijk maar samen kunnen jullie ook leuke dingen doen .. neem haar een dagje mee stappen met jou en je vriend of ga een keer wat leuks doen met haar en haar vriendinnen ...

en dat gevoel dat je nu hebt is een kut-gevoel i know..

succes

'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_8276219
Het lijkt mij redelijk normaal dat ze ook gewoon alleen met haar vriendinnen leuke dingen wil doen. Gun haar die vrijheid gewoon en ga er niet gelijk zelf met je neus bovenop zitten. Het komt nu net over alsof ze van jou niet alleen iets leuks mag gaan doen omdat jij dan meteen denkt dat ze vreemd zal gaan. En dat zit toch echt in jouw hoofd.

Ik denk dat je eerder het risico loopt haar te verliezen als je haar verbiedt of nadrukkelijk laat weten dat je niet wil dat ze met haar vriendinnen uitgaat, of dat je overal waar zij heen gaat per se mee naartoe wil.

Geef haar ook een beetje de ruimte om haar dingen te doen, daar is niets mis mee. Als ze vreemdgaat hou je dat toch niet tegen, zeker niet door haar vierentwintig uur per dag te bewaken (daarmee werk je het eerder in de hand als ze zich nu al opgesloten voelt).

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')