SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Wat heb je gegeten?quote:
nou had graag al gewildquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe laat denk je ongeveer dat je moet en kunt poepen?
Zelfgemaakte pizza met kip, kaas, paprika, creme fraiche, tomaatquote:
TMIquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfgemaakte pizza met kip, kaas, paprika, creme fraiche, tomaat
En tussen de middag dat frikandelbroodje. Maar had geen buikpijn verder, was niet beroerd, de boel werd alleen geëvacueerd als thee.
Vaag.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En tussen de middag dat frikandelbroodje. Maar had geen buikpijn verder, was niet beroerd, de boel werd alleen geëvacueerd als thee.
Denk maar aan mij in een strakke ruitjesbroek met in mijn ene hand een levende paling en in de andere een spuitbus slagroom terwijl ik je een snaakse knipoog geef.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zeg maar iets typisch uitstraings
Wat weet je dit toch weer prachtig onder woorden te brengenquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt wel als een specifieke boosdoener. Dat is een van de opties als ik bonen eet namelijk. (De andere is verstopping en kramp).quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Of nou ja, ik werd wakker en had het heet en koud en had kippenvel, kreeg kramp, ging zitten, en tadaaa. Toen het eruit was, was ik ook niet meer beroerd.
Alleen koud want zat al een tijdje op de wc.
*rent*quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk maar aan mij in een strakke ruitjesbroek met in mijn ene hand een levende paling en in de andere een spuitbus slagroom terwijl ik je een snaakse knipoog geef.
hoe is et met pita?quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Heb nog de wc schoongemaakt en water gedronken, caafs even lastiggevallen, Pitaatje geaaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |