Dat is veel te doorzichtigquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan je haar verdrinken in de zee. Niet dat ik je nu op ideeën wil brengen maar ...
Och, dan zit m'n hoofd toch al zo:quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan roepen ze nog even na dat je zuur bent en dat het goed voor je zou zijn als je ook eens een kaars ingebracht krijgt.
en in het OV en in Hamburg zelfs FFP2, ook in binnenruimtes. Huilen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:13 schreef kwiwi het volgende:
In duitsland moet je blijkbaar nog een masker op bij de kapper
Ik denk niet dat iemand als IJsdraakje daar erg van onder de indruk is.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die stoppen meestal met janken als ze een creditcard zien, zo werkt de menselijke moraal.
Verlaat je straks de kapperszaak met een Duits bloempottenkapsel.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:13 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja heb hem gisteren ingericht.O dat zit er gezellig uit voor de ratjes, nog even geduld en ze rennen door de kooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Half 8 toch nog wel?quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Johnny de Mol en zijn Half8 zijn ook niet meer he?
en je hebt net een kapseltje uitgezocht die 6 uur in beslag gaat nemen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:13 schreef kwiwi het volgende:
quote:
Volgens mij is hij gestopt:quote:
quote:Video 26 apr. Presentator Johnny de Mol stopt met het presenteren van talkshow HLF8 vanwege een nieuwe beschuldiging van een vrouw, die zegt slachtoffer te zijn van seksueel misbruik.
Graaf haar tot haar nek in en zet er een emmertje over. Dan wachten tot de vloedquote:
Ik heb m'n eigen creditcard.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand als IJsdraakje daar erg van onder de indruk is.
Jawel, maar dat is het punt niet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf inbrengen mag toch nog wel?
quote:
Blijf rustig zitten, ik stuur NU een ambulance naar je toequote:
Dan denk je wel minder aan je nagel.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu niet zo'n zin in teabagging.
Materiaal van een theezakje is ideaal om te voorkomen dat je nagel verder uitscheurt, dan kan die scheur rustig uitgroeien zonder meer schade.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe plak je dat er dan op?quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Materiaal van een theezakje is ideaal om te voorkomen dat je nagel verder uitscheurt, dan kan die scheur rustig uitgroeien zonder meer schade.
Ja Johnny wel maar het programma niet, gisteren was Daphne of zo en eergisteren Helenequote:Op vrijdag 29 april 2022 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gestopt:
[..]
Sommige mannen worden bang van dat eerste, denk ik. Hun mannenrechten worden aangetast!quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb m'n eigen creditcard.![]()
En dat soort patsergedrag doet me inderdaad weinig.
* dud0r doet broek weer dichtquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaat googelen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |