Nee, dat niet.quote:
Ga eten danquote:
ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Soepje, carpaccio en gebakken eitje misschien
quote:
Is dit voor acht mensen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Soepje, carpaccio en gebakken eitje misschien
heeft issues met Merkel, de schatquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
O nee, dit is toch de KSC. @:uitstraling was net een verhandeling over borsten aan het geven in het Oekraīne-topic in NWS
Nee, 1 4E...quote:
Ik moet soms zo schijten van USquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
O nee, dit is toch de KSC. @:uitstraling was net een verhandeling over borsten aan het geven in het Oekraīne-topic in NWS
Maar jij bent raar.quote:
ettopettoquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat ik soms draakjes smelt? Nou nou...
Bijzondere invloed hebben sommige mensenquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat ik soms draakjes smelt? Nou nou...
Ik krijg vooral jeuk aan m'n block-knop.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijzondere invloed hebben sommige mensen
Misschien kan ik flesjes met een beetje van mezelf verkopen als probaat laxeermiddelquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijzondere invloed hebben sommige mensen
Waar zit die?quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg vooral jeuk aan m'n block-knop.
Op wat voor manier is mijn antwoord hierop zinvolle informatie voor je?quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meer nog dan van je vader en moeder of DHL?
Psychische blokkade vanwege dat spinnetje.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:13 schreef bitterbal het volgende:
ik heb al 2 dagen geen gerrie gedaan
@:uitstraling wil je wat zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |