SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ja ik dacht ook aan bloedzuigers ofzo. Maar weet niet waar die normaal leven.quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:46 schreef bitterbal het volgende:
Ja dacht aan iets van zeeluis maar na gegoogle las k dat die hier niet voorkomen. Misschien van die gekke visjes die ze gebruiken om die stukjes dode huid van je voeten te eten
Waarom?quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Tripje naar Duitsland geannuleerd.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Tripje naar Duitsland geannuleerd.
In de jungle :p. Die zijn ook in thailand. Maar in de zee zie je nooit wat je nou bijt en het is echt helder waterquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook aan bloedzuigers ofzo. Maar weet niet waar die normaal leven.
Oog doet nog steeds zeer. Zelfde als toen ik een poosje terug die oogontsteking had. Toen zat een dag later mijn hele oog dicht.quote:
Tijd voor een nieuwe dan maarquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oog doet nog steeds zeer. Zelfde als toen ik een poosje terug die oogontsteking had. Toen zat een dag later mijn hele oog dicht.
Mehquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oog doet nog steeds zeer. Zelfde als toen ik een poosje terug die oogontsteking had. Toen zat een dag later mijn hele oog dicht.
Ik moet elke dag allemaal zooi in mijn oog doen voor die andere kwaal. Dan is het risico op oogontsteking wat groter omdat je vaak aan je oog zit.quote:
andere kwaal heb ik vast gemist maar goed klotequote:Op vrijdag 29 april 2022 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet elke dag allemaal zooi in mijn oog doen voor die andere kwaal. Dan is het risico op oogontsteking wat groter omdat je vaak aan je oog zit.
Mja, gelukkig kon ik nog gratis annuleren.quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm ja dan kan je het ook niet nog een dag afwachten. Wat vervelend
Recidiverende cornea erosie is de vaktermquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:58 schreef mschol het volgende:
[..]
andere kwaal heb ik vast gemist maar goed klote
Wat veroorzaakt die ontsteking?quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, gelukkig kon ik nog gratis annuleren.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:03 schreef bitterbal het volgende:
Wat ve
[..]
Wat veroorzaakt die ontsteking?
Ik moet elke dag allemaal zooi in mijn oog doen voor die andere kwaal. Dan is het risico op oogontsteking wat groter omdat je vaak aan je oog zit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |