Dit is gewoon goor.quote:Op vrijdag 29 april 2022 05:25 schreef ArnoldAR het volgende:
Ik stel de van wie-vraag omdat van de mensen die dit wel eens hebben gedaan (waarschijnlijk de meerderheid van de mannen) dit waarschijnlijk vooral bij directe familieleden is gedaan. Immers: gelegenheid maakt de dief.
Ja, seks met z'n moeder-topicquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:24 schreef Het_Bokje het volgende:
Aan TS: Waarom wil je dit weten? Probeer je je eigen gedrag te normaliseren?
Als je aan een slipje wil ruiken, dan ruik je aan een slipje.
En tevens good practice. De neus kan je veel vertellen. Hetzelfde als na het krabben van je zak nog ff aan de vingers ruiken. Het is gewoon een lakmoesproef om de mogelijkheid tot seks te beproeven.
Wat een non-discussie zeg. Kan de jeugd van tegenwoordig niets meer zonder validatie/review vooraf?
TS is toch ook auteur van een ander ranzig topic?
Ohja. Gelukkig was ik het onderwerp vergetenquote:
Stuk hypocrietquote:Tot slot wil ik de morele aspecten ter sprake brengen. Dit is een heftige inbreuk op iemands privacy maar tegelijkertijd heeft niemand er last van zolang men er niet achter komt.
Wtf gast...quote:Op vrijdag 29 april 2022 05:25 schreef ArnoldAR het volgende:
Ik stel de van wie-vraag omdat van de mensen die dit wel eens hebben gedaan (waarschijnlijk de meerderheid van de mannen) dit waarschijnlijk vooral bij directe familieleden is gedaan. Immers: gelegenheid maakt de dief.
Dit heb ik wss geblokkeerdquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb dat gedrag nooit begrepen... slipjes ruiken wtf man. En dan ook nog bij familie? wat?
*beelddenker*quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:47 schreef Het_Bokje het volgende:
Je niet aan de tenten van je moeder laven zoals Baudet aan lavendel
Persoonlijk ben ik meer van de damesfietszadels.![]()
Een damesfietszadelruiker........ alleen maar aan de geur.... (flarden van een liedje spelen door mn hoofd... ff zoeken...)
Ha ja ik moest het ook 2x lezen... dacht al dat er iets mis was met mij toen ik ' familie' las maar nee, ik las het gewoon goedquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit heb ik wss geblokkeerd![]()
Walgelijk gedrag
Je las iig beter dan ikquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ha ja ik moest het ook 2x lezen... dacht al dat er iets mis was met mij toen ik ' familie' las maar nee, ik las het gewoon goed
Je bedoelt vast "bij je eigen vriendin" ofzo.quote:Op vrijdag 29 april 2022 05:25 schreef ArnoldAR het volgende:
Vraag mij sowieso af wie dit doen dan? heb bij ex vriendinnen nog nooit zoiets gedaan. Snap niet helemaal waarom ook. Moet dat opwindend zijn? het is gvd een onderbroek.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:28 schreef Salina het volgende:
[..]
Je bedoelt vast "bij je eigen vriendin" ofzo.
Denk ik.
Toch?
[ afbeelding ]
Waarom projecteer jij door te stellen dat men dit bij familieleden zou doen?
Vanwege je obsessie voor je eigen moeder?
Overigens is slipjes of broekjes ruiken raar. Sowieso.
Oh gatver, dit is de mom fucker weerquote:Op vrijdag 29 april 2022 05:25 schreef ArnoldAR het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik heb in mijn tienerjaren 1 keer aan een slipje geroken dat ik in Lloret de Mar had veroverd en kwam er toen achter dat het idee geiler is dan de uitvoering. Hele dagen gedragen slipjes ruiken niet lekker, ik wil het ook nooit meer doen.
Mijn eigen slipje. Omdat ik op dat moment kampte met onderbroekenschaarste en ik een vuile slip zou moeten verwisselen met eentje met een gat erin. Dus ik wilde ruiken of onaangename geuren al nadrukkelijk aanwezig waren of nog niet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 05:25 schreef ArnoldAR het volgende:
Laat ik beginnen met te vragen wie van jullie wel eens slipjes heeft gepakt om te ruiken. De volgende vraag is dan: van wie en vooral: waarom Wat wilde je precies ruiken?
Waarom zou ik voor familieleden gaan ruiken of ze al aan een ondergoedwissel toe zijn?quote:Op vrijdag 29 april 2022 05:25 schreef ArnoldAR het volgende:
En toch, en toch is er geen enkele fokker die het doet.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:32 schreef oppiedoppie het volgende:
Begin jaren 90 had ik een vriendin die gedragen slipjes verkocht. Inkoop 1 gulden, verkoop 10 gulden. Heeft ze vette winst mee gemaakt want het liep als een trein.
In de smaken verkrijgbaar; gold rush, bloody mary, brownies for downies en creampie special.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:32 schreef oppiedoppie het volgende:
Begin jaren 90 had ik een vriendin die gedragen slipjes verkocht. Inkoop 1 gulden, verkoop 10 gulden. Heeft ze vette winst mee gemaakt want het liep als een trein.
quote:Op zondag 1 mei 2022 11:57 schreef BMW1993 het volgende:
1 keer bij een maat op visite toen was ik een jaar of 22
en daar in de badkamer lag een string in de wasmand, hij had een super knappe vriendin.
Heb hem toen meegenomen in m'n broekzak, en later mee naar huis.
Heb er goed aan zitten ruiken, de volgende dag hem even zelf aangetrokken en mezelf ermee in de spiegel bekeken.
En toen heb ik hem weggegooid. Gelukkig hebben ze het nooit ontdekt dat ik hem mee naar huis heb genomen
quote:Op zondag 1 mei 2022 11:57 schreef BMW1993 het volgende:
en daar in de badkamer lag een string in de wasmand, hij had een super knappe vriendin.
Heb er goed aan zitten ruiken, de volgende dag hem even zelf aangetrokken en mezelf ermee in de spiegel bekeken.
En toen heb ik hem weggegooid. Gelukkig hebben ze het nooit ontdekt dat ik hem mee naar huis heb genomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pools are perfect for holding water"
Dat weet je nietquote:Op zondag 1 mei 2022 11:57 schreef BMW1993 het volgende:
Hij doelt op zijn moeder. Check die PoHi.quote:Op zondag 1 mei 2022 19:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Uh wtf, van je directe familie?Dacht van een partner dan iig...
Oh is dat deze psychoquote:Op zondag 1 mei 2022 21:13 schreef probeer het volgende:
[..]
Hij doelt op zijn moeder. Check die PoHi.
Ja ik schreef al eens in zijn topic, zelfs als het fake is hoort die in een instellingquote:Op zondag 1 mei 2022 21:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Jup. Goed vermaak is dat, zelfs als het fake is.
Mee eens. Maar beter eerst nog een paar bizarre topics hier. Reuring in de tent.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik schreef al eens in zijn topic, zelfs als het fake is hoort die in een instelling
Misschien trappen er nog wat landlopers in.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:31 schreef probeer het volgende:
[..]
Mee eens. Maar beter eerst nog een paar bizarre topics hier. Reuring in de tent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |