Ja heerlijk is dat.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb hypermobiele schouders. Handig als je ergens kriebel hebt ook.
Oh, de airco moet ik alleen aan doen als ik smelt.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bijzonder, ik rijd juist liever met het raam open dan de airco
Ja die ookquote:
Ik heb titanium schroeven in mijn schouders, daar is niks handig aan en kraakt vooral veelquote:Op donderdag 28 april 2022 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb hypermobiele schouders. Handig als je ergens kriebel hebt ook.
of 934893783838 miljoen seconden.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor als je nog geen 24 maanden bent
In je geile gymnastiek boekje?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit noteer ik even [ afbeelding ]
Oké Terminator.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb titanium schroeven in mijn schouders, daar is niks handig aan en kraakt vooral veel
Nee die heb ik meestal ook alleen in de zomer aan, liever de raampjes open, tenzij op de snelwegquote:Op donderdag 28 april 2022 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, de airco moet ik alleen aan doen als ik smelt.![]()
Vind airco niet zo heel prettig.
Heb je dan een documentje bij je als je door de douane gaat?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb titanium schroeven in mijn schouders, daar is niks handig aan en kraakt vooral veel
Ik ben ook wel een goeie krakerquote:Op donderdag 28 april 2022 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want het piept nietquote:Op donderdag 28 april 2022 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dan een documentje bij je als je door de douane gaat?
Krak krak krak krak krak krak krak.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2022 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Onnozele caaf. Zit er eentje op de voorbak met de voorpoten dus ik maar van die psssst geluiden en roep haar naam, en nu kijkt ze heel paniekerig om zich heen.
Zo klinken mijn tenen en enkels wanneer ik 's ochtends uit bed komquote:Op donderdag 28 april 2022 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krak krak krak krak krak krak krak.
Oh beterquote:
Nee ook nog steeds niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Oh, heb je weleens de Verwarde Cavia gelezen?
Dan nog, mensen die dat woord serieus gebruiken zouden überhaupt nooit voort mogen plantenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor als je nog geen 24 maanden bent
Ja ik kraak ook wel redelijk van mezelf, of zoals mijn fysio altijd zei 'krakende wagen rijden het langst'quote:Op donderdag 28 april 2022 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een goeie krakerZonder de schroeven dan zeg maar.
Moeten ze er ook nog een keer weer uit?
Wij zijn boeiender dan welk boek dan ook.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit steeds te fokken terwijl ik had kunnen lezen.
Ja, ik had ook heel veel met mijn leven kunnen doen, maar helaas.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit steeds te fokken terwijl ik had kunnen lezen.
Titanium is niet magnetischquote:
quote:Op donderdag 28 april 2022 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kraak ook wel redelijk van mezelf, of zoals mijn fysio altijd zei 'krakende wagen rijden het langst'
Maar die pinnen blijven gewoon zitten, valt wel mee hoeveel last ik daar van heb, die in mijn elleboog zijn een stuk vervelender. Daar zijn er destijds wel een hele rits uitgehaald maar sommige zijn blijven zitten omdat ze waren afgebroken of omdat het te gevaarlijk was om ze er uit te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |