Goed voor de weerstandquote:
Dat is wel het probleem dan inderdaad, ik heb me weer lopen verbazen hoeveel mensen pulp lezen.quote:
Jij kreeg geen poepdiploma? Dohhhhhquote:Op donderdag 28 april 2022 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
10/10, Ygritte kan echt goed poepen, op de enige juiste manier, we zien Ygritte graag terug in groep vier volgend jaar, veel poepplezier deze zomervakantie, je hebt het verdiend, kusjes Juf Pieternel.
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij kreeg geen poepdiploma? Dohhhhh [ afbeelding ]
Wat trouwens wel serieus is! Kinderen kunnen pas vanaf ongeveer een jaar of 4 hun eigen kont afvegen. Daarvoor, dikke nope, want arm tekort. Hoe kun je het testen of ze bij hun gat kunnen, nou Ygritte… vertel! Door te vragen of ze hun linker arm over het hoofd op hun rechter oor kunnen leggen. Kunnen ze dat, dan kunnen zo ook bij hun gat.
Trotse familie overlevering dat ik zo’n uitermate erudiet en proper kindje was. Zulks bekwaam op een vroege leeftijd ook vooralquote:Op donderdag 28 april 2022 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe kun je nou iets leren wat je daarna niet meer weet?
En zetmeel.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat verbloemen ze met een sausje met 600 miljoen suikerklontjes erin.
Volgens mij lees ik ook wel pulp hoorquote:Op donderdag 28 april 2022 21:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is wel het probleem dan inderdaad, ik heb me weer lopen verbazen hoeveel mensen pulp lezen.
Het beste boek wat ik daar ben tegengekomen is Petersons Vogelgids.
En MSGquote:
Uhuhquote:Op donderdag 28 april 2022 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een beetje een zeer keeltje
Dat komt omdat ik vandaag met het raam open heb gereden
Volgende keer niet je nek ertussen doen als je hem dichtdoet.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoe krijg je daar een zere keel vanquote:Op donderdag 28 april 2022 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo'n dikke poepvlieg in je keel gevlogen?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan zoek je niet goed genoeg denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij lees ik ook wel pulp hoor
Nomnomnomquote:
"Kijk mam, ik kan zelf al bij mijn muizewuis"quote:Op donderdag 28 april 2022 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een heel kort bovenlichaam dus ik zou dan al heel snel m'n eigen kont hebben kunnen afvegen als kindIk kan ook mn eigen rug insmeren.
Oh, bedankt voor deze tip, zal het proberen te onthoudenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Volgende keer niet je nek ertussen doen als je hem dichtdoet.
Vanwege de luchtstroming, kan ik niet goed tegenquote:
Heb ik nog niet gezien, gelukkigquote:Op donderdag 28 april 2022 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n dikke poepvlieg in je keel gevlogen?
Dat zal je vast lukken.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor deze tip, zal het proberen te onthouden
Bedankt voor het vertrouwen.quote:
Ik heb hypermobiele schouders. Handig als je ergens kriebel hebt ook.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een heel kort bovenlichaam dus ik zou dan al heel snel m'n eigen kont hebben kunnen afvegen als kindIk kan ook mn eigen rug insmeren.
Formaat bigshopper?quote:
Wat een cringe-waardig woordquote:Op donderdag 28 april 2022 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Kijk mam, ik kan zelf al bij mijn muizewuis"
Dit noteer ik evenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb hypermobiele schouders. Handig als je ergens kriebel hebt ook.
Bijzonder, ik rijd juist liever met het raam open dan de aircoquote:Op donderdag 28 april 2022 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanwege de luchtstroming, kan ik niet goed tegen![]()
Voorbips, ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |