Ga maar vast liggen druk er zo een kaars inquote:Op donderdag 28 april 2022 23:03 schreef CherryLips het volgende:
Zo blij dat ik m'n bed al had opgemaakt.
Geurkaars hoop ik.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga maar vast liggen druk er zo een kaars in
Dit mag tegenwoordig niet meerquote:Op donderdag 28 april 2022 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga maar vast liggen druk er zo een kaars in
Er mag ook niks in dit landquote:Op donderdag 28 april 2022 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit mag tegenwoordig niet meer
Hopelijk vergeten te tanken en geen Russische SAM.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:29 schreef Recce het volgende:
Hmm, volgens mij heeft Amerika een F-35 minder. Ik zag net een F-35 boven Polen een noodsignaal geven op flightradar en daarna hard dalen en van de radar verdwijnen.
Het was niet dicht bij de grens, dus ik vermoed een technisch probleem. Ik zie dat er wel een vliegveldje in de buurt zit. Misschien dat-ie dat nog net heeft kunnen bereiken, maar daar ging-ie eigenlijk te hard voor.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk vergeten te tanken en geen Russische SAM.
Laatste tijd veel F-35's die het opgeven, dit is de vierde in korte tijd?quote:Op donderdag 28 april 2022 23:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Het was niet dicht bij de grens, dus ik vermoed een technisch probleem. Ik zie dat er wel een vliegveldje in de buurt zit. Misschien dat-ie dat nog net heeft kunnen bereiken, maar daar ging-ie eigenlijk te hard voor.
faaltoestelquote:Op donderdag 28 april 2022 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatste tijd veel F-35's die het opgeven, dit is de vierde in korte tijd?
Tja, er zijn er ook al behoorlijk veel van, dus dat verbaast me niet zo. Van de Nederlandse F-16's zijn er in de loop van de tijd ook 34 neergestort.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatste tijd veel F-35's die het opgeven, dit is de vierde in korte tijd?
als een passagierstoestel zo'n matig safety record hadquote:Op donderdag 28 april 2022 23:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, er zijn er ook al behoorlijk veel van, dus dat verbaast me niet zo. Van de Nederlandse F-16's zijn er in de loop van de tijd ook 34 neergestort.
Ja in het begin, die dingen vielen jaarlijks wel uit de lucht en was er twijfel of piloten wel met fly-by-wire om konden gaan.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, er zijn er ook al behoorlijk veel van, dus dat verbaast me niet zo. Van de Nederlandse F-16's zijn er in de loop van de tijd ook 34 neergestort.
Met de Starfighters was het veel erger nog. In sommige landen crashte bijna de helft daarvan uiteindelijk.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja in het begin, die dingen vielen jaarlijks wel uit de lucht en was er twijfel of piloten wel met fly-by-wire om konden gaan.
Ongeluk zit in een klein hoekje. Zeker als ze personeelsfeestje hebben.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja dat klopt ja nu je het zegt, die werden helemaal gezien en nu nog als te snel voor piloten om te kunnen besturen.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Met de Starfighters was het veel erger nog. In sommige landen crashte bijna de helft daarvan uiteindelijk.
Die hadden onmogelijk kleine vleugeltjes. Je moest ook gas blijven geven tijdens de landing. Als je te snel ging en je gas wegnam, werkten de flaps niet meer goed en viel je uit de lucht.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat klopt ja nu je het zegt, die werden helemaal gezien en nu nog als te snel voor piloten om te kunnen besturen.
Landen met natte reuzel in de bilnaad dusquote:Op donderdag 28 april 2022 23:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Die hadden onmogelijk kleine vleugeltjes. Je moest ook gas blijven geven tijdens de landing. Als je te snel ging en je gas wegnam, werkten de flaps niet meer goed en viel je uit de lucht.
Ja, totdat het oorlog wordt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
Toch best een vet "beroep" imo, straaljagerpiloot![]()
Het was wel een gaaf ding. Een straalmotor met wat vleugeltjes.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Landen met natte reuzel in de bilnaad dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |