SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wel graag zonder visquote:Op donderdag 28 april 2022 20:43 schreef Ama het volgende:
Nu heb ik wel zin in een broodje warme beenham.
Smaakt het ook anders dan?quote:Op donderdag 28 april 2022 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is overigens best te nassen, maar ja.. ik heb honger
Ach ja dit sloeg ook nergens op en alsnog vonden mensen het lekkerquote:Op donderdag 28 april 2022 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, er staat gewoon op de ingredientenlijst: VIS
Ik denk dat je je vooral heel erg aanstelt.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:41 schreef Paprika32 het volgende:
[..]
Deze avond denk ik nog, zo rond etenstijd.
Ben benieuwd wat er op de ingrediëntenlijst van hun zalm staatquote:Op donderdag 28 april 2022 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, geen vissmaak of zoquote:
VARKENquote:Op donderdag 28 april 2022 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er op de ingrediëntenlijst van hun zalm staat
Verrekequote:Op donderdag 28 april 2022 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2022 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, geen vissmaak of zo
Het is best lekker
Caviabillenquote:Op donderdag 28 april 2022 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2022 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vooral heel erg aanstelt.
zijn die mensen uiteindelijk in de pan gehakt?quote:Op donderdag 28 april 2022 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach ja dit sloeg ook nergens op en alsnog vonden mensen het lekker
Geen idee wat daar van terecht is gekomenquote:Op donderdag 28 april 2022 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zijn die mensen uiteindelijk in de pan gehakt?
Weinig gok ik.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee wat daar van terecht is gekomen
Beenham-VIS voorproevers geworden, denk ikquote:Op donderdag 28 april 2022 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee wat daar van terecht is gekomen
Oh het is niet eens een optie. Gewoon een feit. Hmmkay.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, gewoon: hier vis in je bakkes en klaarquote:Op donderdag 28 april 2022 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh het is niet eens een optie. Gewoon een feit. Hmmkay.
Dat is ook verkrachting tochquote:Op donderdag 28 april 2022 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gewoon: hier vis in je bakkes en klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |