je kat ookquote:Op donderdag 28 april 2022 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is puur suiker met suiker en wat roods, en suiker.
Snackbars ook.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bijna alle sushitenten worden gerund door Chinezen
Waarom zijn mensen zo ranzig….quote:Op donderdag 28 april 2022 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een collega die blikjes sardientjes naar binnen zat te werken aan zijn bureau![]()
En daarna ging hij zijn nagels zitten knippen
Hier staat rond de kerst altijd zo'n bol met de kerstman die 'sneeuw' in de rondte gooit. Dat ding maakt echt een gierende teringherrie en die sneeuw dwarrelt niet echt meer, komt volgens mij ook nog uit de jaren '80quote:Op donderdag 28 april 2022 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook met van die vergane glorie-planten, die nog net leven in jaren 80 potten?
Als een restaurant alleen een facebookpagina heeft ga ik er al sowieso niet naartoe. Als je het zelf niet serieus neemt, dan ik ook niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ze een website hebben mag een wonder heten.
Jij snapt hetquote:
Dit zou voor mij reden zijn om iemand dood te maken.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een collega die blikjes sardientjes naar binnen zat te werken aan zijn bureau![]()
En daarna ging hij zijn nagels zitten knippen
Hou je vijanden dichtbij en meer van dat soort geneuzel jaquote:
Ik vind die big American wel lekker. En had er vorig jaar eentje van de New York pizza geloof ik.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:10 schreef Ama het volgende:
Pizza met BBQsaus, kaas en veel vlees. Beter gaat het niet worden.
Hij was redelijk apartquote:Op donderdag 28 april 2022 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAT IS DIT
Een soort Toren C -tafrelen ?![]()
![]()
De moeder van zijn kat en diens moedersquote:
Clichés bestaan er al genoeg.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou je vijanden dichtbij en meer van dat soort geneuzel ja
En goorrrrrrquote:
De sardientjes? Of het nagels knippen?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zou voor mij reden zijn om iemand dood te maken.
Diepvries koop ik altijd tonijn.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die big American wel lekker. En had er vorig jaar eentje van de New York pizza geloof ik.
Nohhhhquote:Op donderdag 28 april 2022 21:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het is super zielig, die vissen zijn ook veel te groot geworden.
Bloedquote:Op donderdag 28 april 2022 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is puur suiker met suiker en wat roods, en suiker.
Hier waren ze veruit de eerste die begonnen met van die spatschermen en alles boven de balie, daarna ook wel de eerste die het weer weghaalden.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier heb ik bij de Chinees helemaal niks gemerkt van Corona. Geen mondkapjes, geen spatborden, er zaten tijdens de sluiting gewoon mensen te drinken aan de bar, al zullen dat wel wachtende bezorgers zijn geweest. Wachthoekje voor afhaal was gewoon krap, geen stickers ofzo, niks.
De maan is rond en niet vierkant of zoquote:Op donderdag 28 april 2022 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit kan niet, poezen zijn geen konijnen of zo.
Ik mocht ‘m wel. Maar ik ging altijd wel even uit de buurt zitten met mijn koffie als de nagels in het rond sprongen.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zou voor mij reden zijn om iemand dood te maken.
Wel als het geld oplevert.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dacht dat Chinezen niks van de Jappen moesten hebben
Bij Kruidvat is ook alles weggehaald nu.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier waren ze veruit de eerste die begonnen met van die spatschermen en alles boven de balie, daarna ook wel de eerste die het weer weghaalden.
Of Pim, dat zijn ook meestal van die viezeriken.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind ‘Bert’ wel een goede naam voor zo iemand…
Nou, als je het hoofd, staart en poten van een haas afsnijdt is deze nauwelijks van een kat te onderscheiden, daar komt ook de term 'dakhaas' vandaan.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit kan niet, poezen zijn geen konijnen of zo.
Jumbo hier ook.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij Kruidvat is ook alles weggehaald nu.
En plat he! Net als de aardequote:Op donderdag 28 april 2022 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De maan is rond en niet vierkant of zo
Toch ben ik ooit naar zo'n tentje geweest en het was goddelijkquote:Op donderdag 28 april 2022 21:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als een restaurant alleen een facebookpagina heeft ga ik er al sowieso niet naartoe. Als je het zelf niet serieus neemt, dan ik ook niet.
Nagelstudio's worden ook door de Vietnamezen gerundquote:
En aan het einde van de aarde staat een glijbaan en als mensen stout zijn geweest, gaan ze van die glijbaan af.quote:
Die zijn gewoon een wereldovername aan het plannenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nagelstudio's worden ook door de Vietnamezen gerund
Overal wel zo'n beetje inmiddelsquote:Op donderdag 28 april 2022 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij Kruidvat is ook alles weggehaald nu.
Who run the world.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb een keer een teennagel in iemand zijn koffie gedaan in Japan, iedere week hebben mensen het daar nog wel eens over en ik zal noooooit toegeven dat ik dat wasquote:Op donderdag 28 april 2022 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mocht ‘m wel. Maar ik ging altijd wel even uit de buurt zitten met mijn koffie als de nagels in het rond sprongen.
Ze kunnen beter loempiaatjes gaan rollenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zijn gewoon een wereldovername aan het plannen
Dacht dat dat Thai warenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee ja, ik wil me toch eerst fatsoenlijk oriënteren.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toch ben ik ooit naar zo'n tentje geweest en het was goddelijkGeen chinees overigens.
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze kunnen beter loempiaatjes gaan rollen
Bij de boni hebben ze nog plastic schermen tussen de rijen aan de kassa's. Terwijl ik had verwacht dat het daar als eerste weg zou gaan.quote:
Van jezelf?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer een teennagel in iemand zijn koffie gedaan in Japan, iedere week hebben mensen het daar nog wel eens over en ik zal noooooit toegeven dat ik dat was
Ik dacht: ik doe eens avontuurlijkquote:Op donderdag 28 april 2022 21:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee ja, ik wil me toch eerst fatsoenlijk oriënteren.
Aan het uiteinde staat een shredder en zo beste mensen, zo wordt BBQ saus gemaakt.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En aan het einde van de aarde staat een glijbaan en als mensen stout zijn geweest, gaan ze van die glijbaan af.
Echt al veel te lang niet meer gehaald eigenlijkquote:Op donderdag 28 april 2022 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Op de markt staan ze ook, staat altijd een megalange rij voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |