abonnement Unibet Coolblue
pi_204567786
De Falkland eilanden natuurlijk dat werkte begin jaren tachtig ook prima.
pi_204568191
El salvador
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 20:45:29 #28
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204568645
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:02 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Pas als de NATO direct op doelwitten van Rusland of een andere supermacht schiet begin ik te plannen. Tot die tijd zie ik het als een 'wie heeft de grootste lul' show zoals de afgelopen 60 jaar al gebeurd
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik denk dat je dan veel te laat bent. Maar ik zou sowieso niet in een wereld willen leven na een wereldwijde kernoorlog dus ik maak mij daar niet eens druk om, ik blijf gewoon hier.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 28 april 2022 @ 23:39:50 #29
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204572186
Azië
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204572389
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:38 schreef miss_sly het volgende:
Wel bijzonder om de optie te onderzoeken dat wij, klagend over alle vluchtelingen die ons land en onze cultuur bedreigen, zouden moeten vluchten. We hebben dan ook niks meer, dus we zullen net zulke graag geziene gasten zijn als de vluchtelingen die wij maar node en met de nodige tegenwerking opnemen.
Oekraïners krijgen toch wel zeer veel hoor. Er worden er hier in mijn buurt (2 gezinnen) opgevangen. Er is al een buurtfeest geweest en er werd 1200 euro opgehaald die ze gewoon gekregen hebben. (Elk gezin 600 euro)
Ze worden in alles begeleid, mensen betalen eten voor hen in de supermarkt en ze kunnen gratis wonen in een leegstaand huis.

En het zou me niet verbazen mochten ze nog een uitkering krijgen (maar dat weet ik niet zeker).
Cindy De Vuyst
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 00:43:32 #32
5428 crew  miss_sly
pi_204572601
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 00:02 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Oekraïners krijgen toch wel zeer veel hoor. Er worden er hier in mijn buurt (2 gezinnen) opgevangen. Er is al een buurtfeest geweest en er werd 1200 euro opgehaald die ze gewoon gekregen hebben. (Elk gezin 600 euro)
Ze worden in alles begeleid, mensen betalen eten voor hen in de supermarkt en ze kunnen gratis wonen in een leegstaand huis.

En het zou me niet verbazen mochten ze nog een uitkering krijgen (maar dat weet ik niet zeker).
Ik geloof dat ik niet begrijp waarom je hiermee op mijn post reageert.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204572757
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 00:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik geloof dat ik niet begrijp waarom je hiermee op mijn post reageert.
Omdat je de indruk wekt dat wij 'West-Europeanen' niet graag geziene gasten zijn in de wereld? West-Europeanen hebben nergens ter wereld een negatieve connotatie. Je kan naar gelijk waar ter wereld gaan en doorgaans zul je met open armen ontvangen worden.

Met moslimlanden is dat net iets anders. Hun waarden staan haaks op die van de West-Europeanen. Daarom dat we ze over het algemeen ook liever kwijt dan rijk zijn.
Mensen hebben liever Oekraïnse, Moldavische, Poolse, Duitse, Belgische, Spaanse, ... vluchtelingen in hun buurt.
Cindy De Vuyst
pi_204573728
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 01:14 schreef einzeinz het volgende:
Omdat je de indruk wekt dat wij 'West-Europeanen' niet graag geziene gasten zijn in de wereld? West-Europeanen hebben nergens ter wereld een negatieve connotatie. Je kan naar gelijk waar ter wereld gaan en doorgaans zul je met open armen ontvangen worden.
De enige die met open armen staan zijn de mensen die direct aan jou verdienen. Als je een keer ergens de taal zou verstaan in dergelijke (ontwikkelings)landen dan hoor je opeens een heel ander geluid.

Ik woonde als kind in Bergen NH, Duitsers vonden ook altijd dat ze best geziene gasten waren. In de hotels e.d. was dat ook zo, op straat zeker niet hoor.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 09:26:02 #35
5428 crew  miss_sly
pi_204574051
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 01:14 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Omdat je de indruk wekt dat wij 'West-Europeanen' niet graag geziene gasten zijn in de wereld? West-Europeanen hebben nergens ter wereld een negatieve connotatie. Je kan naar gelijk waar ter wereld gaan en doorgaans zul je met open armen ontvangen worden.

Met moslimlanden is dat net iets anders. Hun waarden staan haaks op die van de West-Europeanen. Daarom dat we ze over het algemeen ook liever kwijt dan rijk zijn.
Mensen hebben liever Oekraïnse, Moldavische, Poolse, Duitse, Belgische, Spaanse, ... vluchtelingen in hun buurt.
Wat een schattig naief denkbeeld. Waarom denk je dat West-Europeanen nu graag geziene gasten zijn in de wereld? Dat is omdat we geld meebrengen. Als wij als vluchteling, zonder geld en goederen, hun landen overspoelen met miljoenen zoals vluchtelingen uit het Midden-Oosten dat nu in Europa doen, zijn we geen graag geziene gasten meer, vermoed ik. En dan kunnen we ons schandalige gedrag maar beter in Europa achterlaten en ons een beetje dankbaar en nederig opstellen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204574062
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:35 schreef Farenji het volgende:
Ik zou dus naar Afrika vluchten, Ethiopië, Kenia, Tanzania misschien. Daar zit je best veilig want bijna niemand geeft een ruk om Afrika, de kans dat daar kernbommen vallen is iig bijna nihil.
Maar ze houden daar niet bepaald van blanken. Dus zul je er gewapend een stuk land moeten gaan veroveren voor jou en al je blanke medevluchtelingen. Ik zou je aanraden om daar het beste stuk land voor uit te kiezen, anders zul je een hele grote culturele terugval krijgen. Iemand die van de honger dood gaat is niet geïnteresseerd in het behouden van zijn cultuur.
pi_204574093
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:49 schreef Hanca het volgende:
Als 'Europa genuked wordt' is de wereld gelijk 100% onleefbaar en dus heeft vluchten absoluut geen zin. Nog los van het feit dat zulke paniekerige topics nogal onzinnig zijn, niets wijst op een nucleaire aanval op NAVO landen momenteel.
Dit ja, word soms ook moe van die paniekzaaierij, als je zo gaat denken kan je net zo goed meteen ermee ophouden, geen plannen meer maken voor de toekomst, en van dag tot dag leven. }:|

Maar om dan toch maar de vraag te beantwoorden: Ik ben er nog niet over uit, als het tegen die tijd nog lukt om een ticket te bemachtigen probeer ik wellicht te vluchten naar Nieuw Zeeland.
pi_204574500
Ik zou nergens heen gaan. Ik zou alleen ver van Den Haag, Rotterdam, Amsterdam, Borssele, Petten, Delft en Woensdrecht weg blijven. Beetje naar het Oosten wegkachelen. Ik heb al Twents gestudeerd, dus ze zullen me daar met ôp'n hand'n ontfang'n.
pi_204575340
Ik vlucht naar ijsland dus dan blijf ik in europa.

[ Bericht 5% gewijzigd door Sorella op 30-04-2022 12:45:58 ]
  maandag 9 mei 2022 @ 17:39:05 #40
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_204680072
Ik uiteraard naar Oost Azië, de Filipijnen.

Waarom?
Mijn vrouw is van daar, heb er zelf jaren gewoond. Maar los daarvan ... Men is er Christen, en hoe! In september staan de Kerstbomen al opgesteld in hotels, malls enz. Met Pasen laten zich honderden mannen aan een kruis nagelen. Met geld kun je daar o veel meer doen dan hier. Voorbeeld, luxe condo 130 vierkante meter in toeristencentrum en aan strand 120.000 euro. Huisje 80 vierkante meter met nieuw dak, helemaal gerenoveerd in nette normale buurt 35000 euro. Heel goede eigen merken bier (San Miquel en Red Horse) sigaretten pakje 1 euro. Mac Donalds menu 3 euro incl. cola. Het eten kost er gemiddeld in de supermarkt de helft, benzine 1 euro, taxibusjes ritje vanaf 13 cent. Lekker ijsje 16 cent. Duur is er stroom, internet iets minder dan hier. Gemiddelde temperatuur zomer 36 winter 30 graden. En, let op, gemiddelde leeftijd in de Filipijnen 26 jaar !! Hier in Nederland is dat 46. En respect is daar super belangrijk, zeker naar ouderen.dus als je zelf respect toont word je ook zeer netjes behandeld.
Natuurlijk zijn er ook wat nadelen. Iedereen spreekt Engels maar vaak niet zo goed. Vroeg laatst een jonge vrouw, do you have a job? Yes sir, I have two jobs! Handjob en blowjob. Bah :N }:| :r :O :z
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 9 mei 2022 @ 18:00:35 #41
156258 Metalfrost
dude, what
pi_204680287
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 11:19 schreef Sorella het volgende:
Ik vlucht naar ijsland dus dan blijf ik in europa.
Lekker je achternaam veranderen in de naam van je vader + benaming van het eigen geslacht.

De rest is wel ok.

[ Bericht 3% gewijzigd door Metalfrost op 09-05-2022 18:10:28 ]
Google is your friend, abuse your friends
pi_204685988
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 09:27 schreef RetepV het volgende:

[..]
Maar ze houden daar niet bepaald van blanken. Dus zul je er gewapend een stuk land moeten gaan veroveren voor jou en al je blanke medevluchtelingen. Ik zou je aanraden om daar het beste stuk land voor uit te kiezen, anders zul je een hele grote culturele terugval krijgen. Iemand die van de honger dood gaat is niet geïnteresseerd in het behouden van zijn cultuur.
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 10 mei 2022 @ 09:41:01 #43
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_204686133
Nieuw Zeeland zouden wij heen gaan denk ik... mooi land, vriendelijke mensen. Mijn vrouw en ik voelden ons daar echt thuis toen we daar op reis waren
  dinsdag 10 mei 2022 @ 09:51:42 #44
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_204686217
Naar Noord-Amerika, en op twitter vechten voor mijn vaderland w/
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  dinsdag 10 mei 2022 @ 09:56:49 #45
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204686253
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:43 schreef KroketBroodje het volgende:
Ik zou naar Zuid-Amerika vluchten. Noord Amerika is eerder doelwit als het echt een totale kernoorlog zou worden.
Vluchten is zinloos.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_204686479
Zorg wel dat ik ruim voor die tijd ergens lekker warm in een rustig Afrikaans land zit ofzo.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204686508
Siberië :)
-nee-
pi_204686525
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 10:25 schreef Marsenal het volgende:
Siberië :)
De Altai is erg mooi.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204686549
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 10:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
De Altai is erg mooi.
Wel eens gezien op tv ja. En lekker ver weg van bommen.
-nee-
  dinsdag 10 mei 2022 @ 10:32:34 #50
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204686585
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 20:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik denk dat je dan veel te laat bent. Maar ik zou sowieso niet in een wereld willen leven na een wereldwijde kernoorlog dus ik maak mij daar niet eens druk om, ik blijf gewoon hier.
Belangrijk om te weten is dat een intercontinentale kernoorlog een kwestie van minuten is. Tijd om te vluchten is er derhalve niet.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 2 / 3
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')