Wat ik er van begreep:quote:Op donderdag 28 april 2022 14:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Red Wolf in Magic Castle door alleen de summons is wel nice. Maar zegt hij nou dat je spirit ashes kunt healen? Hoe dan?
Dit klopt, had het al eens geprobeerd, je kan ze prima healen. In het heetst van de strijd niet heel praktisch maar ik gebruik Latenna die Archer heel veel op sniperspots en dan is het goed te doen.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat ik er van begreep:
Incantation (great) heal doet ook ashes healen. Ze moeten dan wel in de healing circle staan.
Samen met de healing dress 10 hp per seconde dus nhet is iet veel
Ik heb mijn mimic nog nooit items zien gebruiken.quote:Op donderdag 28 april 2022 15:12 schreef FlippingCoin het volgende:
De mimic tear kan je heel veel goede items laten gebruiken, vooral die parfume bottles zijn nice. Zelfs eentje die je een schild geeft voor een hit als je mimic die gebruikt.
Geef hem maar eens frost pots die werpt die als een gek, alle andere items op flasks na unequipen.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb mijn mimic nog nooit items zien gebruiken.
De game zit weer in de hoes. Dat hoofdstuk is afgesloten.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Geef hem maar eens frost pots die werpt die als een gek, alle andere items op flasks na unequipen.
Ga je niet tot ng7?quote:Op donderdag 28 april 2022 16:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De game zit weer in de hoes. Dat hoofdstuk is afgesloten.
Ik brand een kaarsje voor onze eerste gevallen broederquote:Op donderdag 28 april 2022 16:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zonder alle bosses te hebben verslagen en met cheesen. Mijn mening hierover is uiterst pittig.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, het is al een gods wonder dat ik de game één keer heb uitgespeeld. Ik ga ook geen From Software games meer spelen.quote:
Gevallen? Nah. I have moved on.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:10 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik brand een kaarsje voor onze eerste gevallen broeder
(Niet in een vagina)
Bijna alle bosses waar je een achievement voor krijgt wel. En cheese? Tja. From serveert het. Ik nuttig het.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zonder alle bosses te hebben verslagen en met cheesen. Mijn mening hierover is uiterst pittig.
Dark Souls 2 had wat DLC momenten die echt complete bullshit waren, maar als Elden ring DLC krijgt heb ik er wel vertrouwen in. Artorias en Ringed City horen bij de beste RPG DLCs die ik kenquote:Op donderdag 28 april 2022 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eventueel dlc zou ik nog wel doen btw. Mits on par met Witcher 3.
Ligt er echt aan wat het wordt. Er zijn wat modder die de arena's binnen zijn gekomen. Als dat dan dlc wordt wrin je enkel gevechten doet boeit me dat weinig.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dark Souls 2 had wat DLC momenten die echt complete bullshit waren, maar als Elden ring DLC krijgt heb ik er wel vertrouwen in. Artorias en Ringed City horen bij de beste RPG DLCs die ik ken
Beide wss. Eerst die arena's en dan misschien een heel noordelijk stuk erbij, komt terug in items maar die regio zit er nog niet in.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ligt er echt aan wat het wordt. Er zijn wat modder die de arena's binnen zijn gekomen. Als dat dan dlc wordt wrin je enkel gevechten doet boeit me dat weinig.
Een nieuwe locatie als Stormveil of Leyndell zou ik al toffer vinden
Old Hunters van BloodBorne is samen met Ringed City voor mij wel de beste.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dark Souls 2 had wat DLC momenten die echt complete bullshit waren, maar als Elden ring DLC krijgt heb ik er wel vertrouwen in. Artorias en Ringed City horen bij de beste RPG DLCs die ik ken
Ringed city was echt heel leuk ja.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Old Hunters van BloodBorne is samen met Ringed City voor mij wel de beste.
PS Nowquote:Op donderdag 28 april 2022 18:56 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ringed city was echt heel leuk ja.
Ik ken bloodborne niet, wat ik echt heel jammer vindMaar ja, iedere keer als ik denk, ik regel nu die playstation, is er wel weer een reden om zuinig te gaan doen
Jezus bestaat datquote:Op donderdag 28 april 2022 20:03 schreef wdn het volgende:
[..]
PS Now
https://www.playstation.com/nl-nl/ps-now/ps-now-on-pc/
fyi: je kunt BB uitspelen binnen de 7 dagen die je gratis mag spelenquote:
Staat genoteerd, thanksquote:Op donderdag 28 april 2022 20:25 schreef wdn het volgende:
[..]
fyi: je kunt BB uitspelen binnen de 7 dagen die je gratis mag spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |