Nee ik denk dat niemand die wilquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:04 schreef Ferdii het volgende:
Ps, zouden er al andere zaakwaarnemers zitten te azen naar de voetballers bij mino onder de hoede?
Ik zou het prettig vinden als je dat gewoon netjes jammer vindt voor zijn nabestaanden. 54 is heel jong en dat is wel erg triest.quote:
Ohquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het prettig vinden als je dat gewoon netjes jammer vindt voor zijn nabestaanden. 54 is heel jong en dat is wel erg triest.
Maar het is jouw mening natuurlijk
Je bent een goed mensquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oh
Ik vind het jammer voor zijn nabestaanden. 54 is heel jong en dat is wel erg triest.
Sierd had gelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:42 schreef Regilio_ het volgende:
Benieuwd of Sierd hier binnenkort nog op terugkomt.
54 is wel wat jong ja. Dat klopt.quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:33 schreef De_Kraam het volgende:
Ik vind het jammer voor zijn nabestaanden. 54 is heel jong en dat is wel erg triest.
Ach die clubs hebben toch geld zat, als zij dat neerleggen prima toch?quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:59 schreef franske19 het volgende:
Heeft zichzelf schaamteloos verrijkt ten koste van de sport dus op dat gebied totaal geen verlies. Voor zijn familie en vrienden wel kut.
Dankje voor het posten, inderdaad aardig om te lezenquote:Op zaterdag 30 april 2022 23:55 schreef tjoptjop het volgende:
Z'n interview van een paar jaar geleden met Quote is wel grappig trouwens
https://www.quotenet.nl/q(...)raiola-is-overleden/
https://nos.nl/artikel/24(...)l-zo-n-beetje-de-maxquote:Ons eigen lijf gaat ook lang genoeg mee om te doen waarvoor we op aarde zijn: ons voortplanten, gaat hij verder. "We krijgen 20 jaar om op te groeien en een partner te zoeken, 20 jaar om kinderen te krijgen en nog eens 20 om die op te voeden. Zo is ons lijf door de evolutie ontworpen. Na 60 jaar zit je dus in de biologische reservetijd."
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 1 mei 2022 07:44 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe zit het met die tweet van twee dagen geleden eigenlijk? Was die echt door hemzelf gepost?
In werkelijk ieder nieuwsbericht staat het.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |