Pietje wil zo graag bij Feyenoord horen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valentijn is de PietjePuk van de Nederlandse journalistiek.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pietje wil zo graag ergens bij Feyenoord horen.
Ik zal wel een mietje zijn maar dat lijkt mij maar een eng gedoe allemaal.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:25 schreef onlogisch het volgende:
Wel jaloers op @:Caland die naar Marseille afreist
Ik zou ook beginnen met een keer buiten Friesland te komenquote:Op vrijdag 29 april 2022 10:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal wel een mietje zijn maar dat lijkt mij maar een eng gedoe allemaal.
Marseille is wel een serieuze kutstad qua volk. Maar @Caland is ook dol op Oost-Europa, dus die is sowieso niet helemaal lekker.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou ook beginnen met een keer buiten Friesland te komen
Ja Marseille uit lijkt mij ook geen pretje. Maffe Algerijnen. Ze moeten al een heel deel van de tribune leeghouden volgende week vanwege ongeregeldheden vs PAOK.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tweede helft was vrij rustig ja maar zeker niet sfeerloos. Je merkt dan ook dat de zenuwen gaan overheersen en er anders op het voetbal gereageerd wordt. Dat gespannen gevoel waarbij het ieder moment kan exploderen is natuurlijk ook prachtig.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah oké, het was op teevee echt enorm stil in mijn beleving.
Graadje of 22 en op een terras zittenquote:Op vrijdag 29 april 2022 10:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Marseille is wel een serieuze kutstad qua volk. Maar @:Caland is ook dol op Oost-Europa, dus die is sowieso niet helemaal lekker.
Het volk daar.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Graadje of 22 en op een terras zitten
Wat zou er niet leuk aan zijn
Fransen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Graadje of 22 en op een terras zitten
Wat zou er niet leuk aan zijn
Ja, die Grieken trokken gewoon met tuig de banlieues in, zo gek zijn die nerdjes van de noordzijde niet hoorquote:
Wat is er mis met Oost-Europa? Daar zijn zo’n beetje de beste landen om te bezoeken zonder gigantisch lange vliegreis.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Marseille is wel een serieuze kutstad qua volk. Maar @:Caland is ook dol op Oost-Europa, dus die is sowieso niet helemaal lekker.
Ik moet het nog zien. Feyenoord heeft een reputatie (hoog te houden) in Europa.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die Grieken trokken gewoon met tuig de banlieues in, zo gek zijn die nerdjes van de noordzijde niet hoor
Klopt wel voor wat betreft een aantal landen ja. Kom graag in De Baltische staten bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat is er mis met Oost-Europa? Daar zijn zo’n beetje de beste landen om te bezoeken zonder gigantisch lange vliegreis.
Ach, zelfs in Berlijn of Praag blijft het tegenwoordig rustig.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien. Feyenoord heeft een reputatie (hoog te houden) in Europa.
3250 ofzo geleuf ik.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:35 schreef onlogisch het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er eigenlijk beschikbaar voor Marseille? Wordt dit net zo'n uittocht als tegen Rome in 2015?
Dat duurde nog vrij lang.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, zelfs in Berlijn of Praag blijft het tegenwoordig rustig.
De kansloze doorgesnoven tokkies zitten meer in Amsterdam tegenwoordig
Mwah de Kameraadjesclub van Feyenoord gaat daar vrij kansloos zijn vrees ik. Als ze zo gek zijn hoor je er nooit meer iets van.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien. Feyenoord heeft een reputatie (hoog te houden) in Europa.
De echte Feyenoord-pauper kan zo'n reisje ook helemaal niet meer betalen in deze tijd van hoge energieprijzen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, zelfs in Berlijn of Praag blijft het tegenwoordig rustig.
De kansloze doorgesnoven tokkies zitten meer in Amsterdam tegenwoordig
Mwah, 3200 kaarten in zo’n 4 minuten uitverkocht.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De echte Feyenoord-pauper kan zo'n reisje ook helemaal niet meer betalen in deze tijd van hoge energieprijzen.
Maar mochten ze de strijd met die koekwauzen in Marseille aangaan, dan vrees ik dat de bus naar Nederland veel lege stoelen heeft.
Wow, dat kan alleen bij het hondstrouwe publiek van Feyenoord.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, 3200 kaarten in zo’n 4 minuten uitverkocht.
Maar is dat hetzelfde publiek als die een aantal jaar terug trouw mee reisden? Ik heb het idee dat het Europees publiek van Feyenoord wat anders is geworden. Meer fans, minder tuig. Maar misschien schat ik dat verkeerd in.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, 3200 kaarten in zo’n 4 minuten uitverkocht.
Op Twitter kijk ik wel eens op accounts als die van @ekte_RTM en dan kan ik alle stereotyperingen toch weer afvinken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar is dat hetzelfde publiek als die een aantal jaar terug trouw mee reisden? Ik heb het idee dat het Europees publiek van Feyenoord wat anders is geworden. Meer fans, minder tuig. Maar misschien schat ik dat verkeerd in.
Dat zijn bij uitstek mensen die al heel lang meereizen gezien Feyenoord een soort voorrangssysteem heeft mbt uitkaarten.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar is dat hetzelfde publiek als die een aantal jaar terug trouw mee reisden? Ik heb het idee dat het Europees publiek van Feyenoord wat anders is geworden. Meer fans, minder tuig. Maar misschien schat ik dat verkeerd in.
Die kan je zondag ook weer afvinken denk ik.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:46 schreef MC-M het volgende:
[..]
Op Twitter kijk ik wel eens op accounts als die van @:ekte_RTM en dan kan ik alle stereotyperingen toch weer afvinken.
Prima zolang ze zich maar blijven gedragen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:46 schreef MC-M het volgende:
[..]
Op Twitter kijk ik wel eens op accounts als die van @:ekte_RTM en dan kan ik alle stereotyperingen toch weer afvinken.
Erg sympathiek van god dat hij zijn zoon heeft weder gestuurd om Feyenoord even aan een bekertje te helpen. OH ARNEquote:Op vrijdag 29 april 2022 10:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Prima zolang ze zich maar blijven gedragen.
Zelfs het gedrag is anders en beter. Ik denk dat Slot daar ook een aardige vinger in de pap heeft. Wat een held! @:maxi-mus @:pietjepuk2000
Dat potje hadden ze in het bekerweekend moeten spelen. Gewoon.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:50 schreef GGMM het volgende:
Wat is eigenlijk dat gejank van Arne dat hij vrij wil zondag?
Toen Ajax zo ver kwam in de Europa League en verlenging nodig had tegen Schalke moesten we de zondag daarop gewoon tegen PSV.
@:caland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |