quote:Op donderdag 28 april 2022 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom zit er vis in mijn beenham, Hema?
quote:
Maar WAT voor vis.. ???quote:
quote:
Die soort is nieuw voor mijquote:
Separator vis… alleen de stukjes bij de graatjes en het maag-darm-kanaal erdoor gepureerdquote:Op donderdag 28 april 2022 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Maar WAT voor vis.. ???
Hngrrrfffff
Beenham-vis.quote:
En gemalen garnalenpootjes en oogjes, voor de vulling.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Separator vis… alleen de stukjes bij de graatjes en het maag-darm-kanaal erdoor gepureerd
Ja en voor dat extra rozige kleurtje van de beenham….quote:Op donderdag 28 april 2022 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En gemalen garnalenpootjes en oogjes, voor de vulling.
Ik ga mijn toast beleggen met Beenham-vis.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja en voor dat extra rozige kleurtje van de beenham….![]()
Lekker!
Wat je anus?quote:Op donderdag 28 april 2022 19:54 schreef LTVDK het volgende:
Heel de dag stralende zon maar op het moment dat ik ging lopen trok het helemaal dicht
Noem je me nou langzaam?quote:Op donderdag 28 april 2022 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan rijd ik wel gewoon zelf, ben ik er nog eerder dan jullie ook
Nee haas in je varken is normaal bedoel jequote:Op donderdag 28 april 2022 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er staat bij de ingrediėnten: VIS
Hoezo, vis in vlees?
Oeh ik heb nog meerdere Franse kaasjes in huisquote:Op donderdag 28 april 2022 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga mijn toast beleggen met Beenham-vis.
quote:Op donderdag 28 april 2022 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom zit er vis in mijn beenham, Hema?
Stoplichtsprintje doen?quote:
quote:Op donderdag 28 april 2022 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gas op die lolly Buda, we worden uitgedaagd!
* keert Budabolide weer om.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, helaas.. maar zal een seintje geven als ik weer heb
Deze avond denk ik nog, zo rond etenstijd.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe lang geleden heb je het laatste glas geconsumeerd?
Zo lang je nog in leesbare zinnen kan typen valt het wel mee, we zijn erger gewend
Mja, de turbo schiet pas bij 40 km per uur uit z’n winterslaap, dus dat is een verloren strijdquote:
Rookvlees zit ook VIS inquote:
Vind jij Grieks lekker?quote:Op donderdag 28 april 2022 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, kan ook Griekse yoghurt met honing en banaan
Niet gewoon vissaus ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |