abonnement Unibet Coolblue
pi_204563652
Leef je ff in in de gedachtegang van de tegenstander, Poetin dus.
Wat zou Poetin kunnen doen? Of wat zou jij doen mocht je Poetin zijn?


TS begint:
Ik zou bv. een referendum organiseren (flink vervalst natuurlijk) waaruit zou blijken dat de bevolking van Donetsk/Luhansk (Donbas) pro-Russisch zijn en willen geannexeerd worden bij Rusland.
Op die manier haalt Poetin een slag thuis en verwerft hij grondgebied.

Daarna zou je je troepen kunnen herlokaliseren en richting Moldavië trekken (makkelijk slachtoffer) om zo langzaam aan richting noorden terrein te winnen en krijg je heel Oekraïne op de knieën.

Ergens denk ik dat de Dnjepr de grens wordt tussen Rusland en Oekraïne. Het Oosten van Oekraïne zal Russisch grondgebied worden.
Cindy De Vuyst
pi_204563672
Plastische chirurgie en dan met pensioen
Nieuw is niet altijd beter.
pi_204563679
Ik zou gigantisch veel staats-paaldansclubs openen. Man wat lopen in dat Rusland lekkere mokkeltjes rond. Beetje dansen zo. Lekker kijken. Sterke drank erbij. Muziekje. De dames een goed salaris laten verdienen. Heerlijk.
U MAD?
pi_204563693
HELE WERELD NAAR DE TERING NUKEN !!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_204563710
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:20 schreef Geerd het volgende:
HELE WERELD NAAR DE TERING NUKEN !!!
Hihi, ik las neuqen
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_204563716
alle Russen steriliseren, moet maar eens afgelopen zijn
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_204563746
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:18 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Plastische chirurgie en dan met pensioen
Dat lijkt me het beste inderdaad.
  donderdag 28 april 2022 @ 12:31:08 #8
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_204563784
Londen nuken om de wereld na 500 jaar eindelijk van het Britse imperialisme te bevrijden.
pi_204563826
Ik zou opstappen en in ballingschap als god in SA leven zoals alle dictators doen na afloop.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204563838
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:21 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Hihi, ik las neuqen
De wens is de vader van de gedachte.
Waar je gedachten naar uitgaan, lees je.

Maar geen zorgen; met jou vele, vele anderen :+
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_204564085
Lijkt me wel leuk om I’ve got something to Putin you te zeggen.
pi_204564662
Ik zou ervoor zorgen dat ik eerst realistische informatie krijg over het verloop van de invasie. Dan doorhebben dat je op deze manier jouw eigen leger door de vleesmolen haalt en je je eigen slagkracht gewoon vermindert. Wat gebieden geannexeerd houden via een fake referendum. Daarna zeggen tegen de RU bevolking dat dit het doel was en dat de operatie succesvol was. Daarna nog eens kijken naar de modellen op superlangetafels.ru
pi_204564694
Op mijn blote knietjes spijt betuigen en een EU lidmaatschap aanvragen.
pi_204564968
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:15 schreef einzeinz het volgende:
Leef je ff in in de gedachtegang van de tegenstander, Poetin dus.
Ja dat kan ik niet hoor.
Google is your friend, abuse your friends
pi_204565057
Demonstratief gebruik van een kernwapens hoog in de lucht in Oekraïne ter afschrikking. Geen fall out of schade op die manier.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 28 april 2022 @ 15:50:17 #16
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_204565717
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:18 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Plastische chirurgie en dan met pensioen
Lekker aan de karaoke

pi_204565745
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:52 schreef Seeburg54 het volgende:
Op mijn blote knietjes spijt betuigen en een EU lidmaatschap aanvragen.
Of navo lidmaatschap, dat kan ook prima
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204565750
Me in een latex pakje wurmen, pumps aantrekken en gaan karaoken. Daar zal ie van opknappen.
pi_204582063
Rasputin coveren :').
  User die het meest klaagt 2022 zaterdag 30 april 2022 @ 20:26:39 #20
414785 sirdanilot
pi_204591284
Vredesvoorstel doen: erkenning van de Krim als rusland plus een deel van de Donbas dat op dat moment onder Russische controle is, en opheffing westerse sancties. Het probleem is dat het Westen hier niet mee akkoord gaat, dus er zal wat moeten ingeleverd worden in de eisen. Wellicht kunnen ze niet voorkomen dat Oekraine bij de NAVO gaat, of kunnen ze minder van de Donbas krijgen.

Coupe plegen in Moldavie om daar een pro Russische pion neer te zetten, opstanden in Moldavie neerslaan dmv het leger in Transdnistrie. Dit gaat makkelijker als het leger niet bezig is met woonwijken te bombarderen in Oekraine natuurlijk. Een daadwerkelijke militaire overname van Moldavie is dan niet meer nodig. Moldavie heeft natuurlijk niet echt een leger van betekenis maar logistiek gezien is moldavie aanvallen lastiger omdat Oekraine ervoor zit.

Maar ja poetin kennende drukt hij op de atoombommenknop en gaan we er allemaal aan
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  zondag 1 mei 2022 @ 11:19:38 #21
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_204596227
Die gast met die stofzuigerzaak uit Breaking Bad bellen en hem me laten verdwijnen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 1 mei 2022 @ 15:34:04 #22
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_204598553
-De speciale militaire operatie in Oekraïne direct stoppen

-Alle militairen terughalen uit Oekraïne, Donesk, Luhansk, de Krim en alle andere gebieden waar Russische militairen gehuisvest zijn.

-Terugdraaien annexatie van de Krim en terugdraaien erkenning van Donesk, Luhansk, Transnistrië, Abchazië, Zuid-Ossetië en andere nep-staten die enkel door Rusland erkent zijn.

-Vrijheid van meningsuiting en persvrijheid toestaan in Rusland

-Vrije verkiezingen uitschrijven

-Economie hervormen naar een competentieve markteconomie

-Samenwerken met de EU en de VS

-Vergaande autonomie realiseren voor Kaliningrad, Tsjetjenië, Dagestan, etc.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_204598572
Ik zou alles uit Oekraine trekken, sorry zeggen, een miljardenfonds voor Oekraine oprichten, en met 5 miljoen dat over is vertrekken naar een mooi paradijsje in de Stille Oceaan met een boot.
En iedereen uitzwaaien.
pi_204599348
Als ik gezond en sterk zou zijn en tot mijn 90e zou kunnen leven zou ik een overwinning faken.

Rusland kwam, zag en overwon. We hebben de Nazi's verslagen in Donbas, dat was de missie. Iedereen terug naar huis, feest op 9 mei. Hoera !
Dan heel vlug een opvolger aanwijzen, met die opvolger dezelfde deal sluiten als Yelstin, namelijk een fijn leventje en nooit aangeklaagd kunnen worden, familie ook niet.

Maaaarrrr................

Ik denk dat Putin ernstig ziek is of een hersenbloeding oid heeft gehad.
Als ik die Putin was zou ik schijt aan alles hebben. Zou ik de nukes klaarzetten. En op het moment dat blijkt dat ik niet kan winnen of 'winnen' in Oekraine zou ik heel de toko aan gort nuken.
Niet zozeer de Donbas, maar het hele Westen van Oekraine. Alles uitmoorden, alle toevoer afsnijden.
En ik zou alle wereldleiders vantevoren waarschuwen: fuck you guys ik ga dit doen en als jullie ook maar 1 nuke richting Rusland sturen druk ik op de GROTE rode knop en nuke ik niet alleen Oekraine maar de rest van de planeet ook.

Ik zou best een goeie dictator kunnen zijn als ik dan zou willen.
pi_204604326
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 16:58 schreef Jouska het volgende:
Als ik gezond en sterk zou zijn en tot mijn 90e zou kunnen leven zou ik een overwinning faken.

Rusland kwam, zag en overwon. We hebben de Nazi's verslagen in Donbas, dat was de missie. Iedereen terug naar huis, feest op 9 mei. Hoera !
Dan heel vlug een opvolger aanwijzen, met die opvolger dezelfde deal sluiten als Yelstin, namelijk een fijn leventje en nooit aangeklaagd kunnen worden, familie ook niet.

Maaaarrrr................

Ik denk dat Putin ernstig ziek is of een hersenbloeding oid heeft gehad.
Als ik die Putin was zou ik schijt aan alles hebben. Zou ik de nukes klaarzetten. En op het moment dat blijkt dat ik niet kan winnen of 'winnen' in Oekraine zou ik heel de toko aan gort nuken.
Niet zozeer de Donbas, maar het hele Westen van Oekraine. Alles uitmoorden, alle toevoer afsnijden.
En ik zou alle wereldleiders vantevoren waarschuwen: fuck you guys ik ga dit doen en als jullie ook maar 1 nuke richting Rusland sturen druk ik op de GROTE rode knop en nuke ik niet alleen Oekraine maar de rest van de planeet ook.

Ik zou best een goeie dictator kunnen zijn als ik dan zou willen.
Of misschien zou je een seen goede psychiater moeten bezoeken.



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 2
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')