Gast heeft de uitzending niet eens gezien man.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 22:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gast heeft de uitzending niet eens gezien man.
O nee he... jij nog erbij.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:16 schreef Drekkoning het volgende:
Juridisch is heel simpel en objectief, Johan is niet strafbaar voor dit feit.
Cancellen kan idd altijd en is lekker hip. We shall see.
Je hebt de jankshow bij VI nog opstaan.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:16 schreef Haags het volgende:
Bij Jinek hebben ze het zwaar. Daar hebben ze slachtofferhulp nodig.
Hoiquote:
Hoort bij onze open, respectvolle samenleving!quote:Op woensdag 27 april 2022 22:18 schreef Gutanoth het volgende:
Toch een rare trend, mensen die foutief gedrag afkeuren meteen "deugers" noemen
Hey bestie.quote:
Ik heb de memo gemist waar in stond dat deugen een slechte eigenschap is gewordenquote:Op woensdag 27 april 2022 22:19 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Hoort bij onze open, respectvolle samenleving!
Ja, maar deed me eigenlijk helemaal niksquote:Op woensdag 27 april 2022 22:19 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Hey bestie.Heb jij ook weleens een kaars in iemands vagina gestopt?
quote:Op woensdag 27 april 2022 22:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mijn mening is 180 graden gedraaid na de nuancering van Johan. Wat een eindbaas.Overal schijt aan.
Heb je door dat dit een PR verhaaltje is dat is verzonnen voor damage control?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar hebben de klagers hier nu wel door dat die kaars niet in haar vagina is gestopt?
Bron?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heb je door dat dit een PR verhaaltje is dat is verzonnen voor damage control?
Mensen die dit verhaal van Johan Derksen gelovenquote:Op woensdag 27 april 2022 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hahaha jij trapt er al helemaal in.
Lekker koffietijd gaan kijken dan.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:06 schreef Draak31 het volgende:
Gatverdamme zeg. Dit is wel zo smerig allemaal. Het is dat mijn maag inmiddels al leeg is anders liep het kots mij met een noodgang de mond in. En nu lekker de schijnheil uithangen. Nou mooi niet. BAH Dit is niet normaal in Nederland. Nu niet. NOOIT niet.
Jij gelooft dat?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar hebben de klagers hier nu wel door dat die kaars niet in haar vagina is gestopt?
Het kwam op mij bijzonder oprecht over. Hij zei ook dat zijn vrouw het al wist.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heb je door dat dit een PR verhaaltje is dat is verzonnen voor damage control?
quote:Op woensdag 27 april 2022 22:20 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, maar deed me eigenlijk helemaal niks
Nee. Voor de 1000e x.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:22 schreef RAVW het volgende:
Vroeger in de jaren 70 was iets wat met Sex te maken had nog spannend , kregen we rooie oren van ,
Nu lopen ze allemaal wit aan en is alles wat met sex te maken heeft ongewenst
Maar als er iemand buiten door 5 man dood geschopt word staan er 40 man om heen om youtube filmpjes te maken
Wat een wereld leven we toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |