SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
dat had ik je ook kunnen vertellen jij bent geen klant van postnl dus kan je ook geen opdracht tot onderzoek gevenquote:Op woensdag 27 april 2022 17:17 schreef Dr_Flash het volgende: Godverdomme zeg. Dus ik eerst dagenlang met die webcare van postnl ruzie lopen maken, ja nee alleen de afzender kan een onderzoek laten doen bla bla.
Dat ga ik zo niet snel worden ook. Met een DPD en een DHL punt op pisafstand.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:22 schreef mschol het volgende:
[..]
dat had ik je ook kunnen vertellen jij bent geen klant van postnl dus kan je ook geen opdracht tot onderzoek geven
dpdquote:Op woensdag 27 april 2022 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ga ik zo niet snel worden ook. Met een DPD en een DHL punt op pisafstand.
Ben je extroverte dingen aan het doen?quote:Op woensdag 27 april 2022 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
CL heeft niet gelogen over de zonkracht
Blij toe dat ik een ingesmeerde bakkes heb
Nee hoor gaat best prima.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:24 schreef mschol het volgende:
[..]
dpdals je echt kutbezorging wil laat je het met hun bezorgen
dhl is mixed..
Ik wil hier een koppeltje van in huis.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:23 schreef bitterbal het volgende:
@:Budapestenaar
Misschien kunnen we ereen paar in ons regenwoud los laten
quote:Op woensdag 27 april 2022 17:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja ik had trouwens wel een echte Me2 @:budapestenaar
Werd ik aangesproken door mensen met een nederlandse vlag schminstift. Ja jij moet ook. Ik nee. Hun jaaaa.
Dus heb ik nu op mijn wangen en voorhoofd de Nederlandse vlag...![]()
![]()
misschien staan ze op marktplaats?quote:Op woensdag 27 april 2022 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil hier een koppeltje van in huis.
Ga ze desnoods zelf vangen, waar leven die spookduiven?quote:Op woensdag 27 april 2022 17:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien staan ze op marktplaats?
deze in costa rica denk ikquote:Op woensdag 27 april 2022 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga ze desnoods zelf vangen, waar leven die spookduiven?
Rare beestjes hoor. Ze maken toch een heel apart geluid?quote:Op woensdag 27 april 2022 17:23 schreef bitterbal het volgende:
@:Budapestenaar
Misschien kunnen we ereen paar in ons regenwoud los laten
ja maar zag net dat je dus verschillende soorten spookduiven hebt, elk met zijn eigen geluidquote:Op woensdag 27 april 2022 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rare beestjes hoor. Ze maken toch een heel apart geluid?
ik blijf thuisquote:Op woensdag 27 april 2022 17:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is wel het vogelland bij uitstek ja, zitten ook veel joekels van spinnen
enige waar wij zo ongeveer vernietigde pakketjes van terugkrijgen, bezorging bij mij prive is het ook dramaquote:
Ik drink eerst wel een fles whisky en spring dan met ontbloot bovenlijf de jungle in op zoek naar spookduiven.quote:
Op zich wel tof, zolang ze ‘s nachts hun snavel houdenquote:Op woensdag 27 april 2022 17:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zag net dat je dus verschillende soorten spookduiven hebt, elk met zijn eigen geluid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |