Lees je eens in over de materie voordat je domme uitspraken doet.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Juridisch is dit dan ook geen verkrachting.
Ik zou zeggen doe het zelf. Ik heb namelijk gewoon gelijk. Maar als je het niet van mij aanneemt, vanaf 1:06:quote:Op woensdag 27 april 2022 19:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Lees je eens in over de materie voordat je domme uitspraken doet.
Als het überhaupt doorgaatquote:Op woensdag 27 april 2022 19:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoelaat begint de uitzending? Wordt feest.
21:30quote:Op woensdag 27 april 2022 19:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Denk niet dat er heel veel gaat gebeuren eigenlijkquote:Op woensdag 27 april 2022 19:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit ja, als er vroeger tijdens het uitgaan of bij een thuisfeestje een meisje out ging dan zorgden we dat ze veilig thuis kwam. We gingen ze niet neuken of penetreren met kaarsen. Echt wtf, wat bezielt sommige mannen.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:56 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Als ik vroeger bij een meisje was dat out ging van de drank, ging ik echt geen seks met haar hebben. Als jij dat wel deed was je gewoon een gore smeerlap. Ook in de jaren '60, of '70, of '80 of '90.
Echt, al die 'vroeger ging dat gewoon zo' smoesjes
Genee zal Derksen voor de trein moeten gooien om zichzelf te redden.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk niet dat er heel veel gaat gebeuren eigenlijk
Derksen die zichzelf in de slachtofferrol gaat praten denk ik.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk niet dat er heel veel gaat gebeuren eigenlijk
je zou ze de kost moeten geven die er kaarsen naar binnen werken ....... als vrouw zijndequote:Op woensdag 27 april 2022 19:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
We gingen ze niet neuken of penetreren met kaarsen. Echt wtf, wat bezielt sommige mannen.
ach ze komen straks met een oud gerimpeld lijk uit het bejaarde huis aanzetten ,, O johan was jij dat die dat toen gedaan hadquote:Op woensdag 27 april 2022 19:58 schreef Marsenal het volgende:
Lekker man, een halve eeuw geleden en toch nog zoveel gedoe
Volgende week gaat het over gebeurtenissen van meer dan 70 jaar geleden!quote:Op woensdag 27 april 2022 19:58 schreef Marsenal het volgende:
Lekker man, een halve eeuw geleden en toch nog zoveel gedoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |