Juridisch is dit dan ook geen verkrachting.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Als dit al onder verkrachting valt dan had ik altijd een veel slechter beeld van een verkrachter.
Verkrachters kunnen dus ook gewoon toffe peren zijn.
@Treinhoer @Treinhomoquote:Op woensdag 27 april 2022 17:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Juridisch is dit dan ook geen verkrachting.
Exact. TS wat heb je hierop te zeggen? Als toffe peer Johan Derksen een kaars in jouw dochter steekt? Ik ben benieuwd naar je antwoord. Ik denk dat je hem alle hoeken van de rechtszaal zal laten zien.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:07 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Omdat je een fan van Derksen bent. Behalve als je eigen dochter zo behandeld zou worden, dan heeft hij wel iemand verkracht.
Voor dat je als moderator zoiets uitspreekt zou ik even je huiswerk doen.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is het wel.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
quote:Wat is verkrachting?
Verkrachting is het seksueel binnendringen van het lichaam onder dwang. Iemand kan je mond, vagina of anus ongewild binnendringen met een penis, vinger of een voorwerp. Dit valt allemaal onder verkrachting.
Kwestie van genoeg spuug en kracht, dan past alles.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:01 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
In een reet past dat niet, in een kut makkelijk.
Eg wel! Pussy...quote:Op woensdag 27 april 2022 17:01 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
In een reet past dat niet, in een kut makkelijk.
ow ja?quote:Op woensdag 27 april 2022 17:40 schreef raptorix het volgende:
Over dit soort dingen moet je ook gewoon je waffel houden, iedereen die een beetje in de jaren 80/90 heeft geleefd zou volgens huidige maatstaven een massa verkrachter zijn.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |