Nee, je snapt me niet. Derksen zei dat het toen heel normaal was. Nu niet meer.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:00 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan whataboutism? gaat heen met je drogreden.
Maar het was ook toen niet "heel normaal".quote:Op woensdag 27 april 2022 21:07 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, je snapt me niet. Derksen zei dat het toen heel normaal was. Nu niet meer.
Zo kun je ook redeneren over slavernij en dergelijke.
Je moet dan wel consequent blijven.
Dit soort topics ben jij er ook altijd wel als de kippen bij Kees, je bevestigt zijn punt wel een beetjequote:Op woensdag 27 april 2022 20:39 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ja echt vermakelijk hoe lichamelijke integriteit onderhevig wordt aan meningen en de tijdsgeest.Not.
Niet altijd maar wel vaak.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar het was ook toen niet "heel normaal".
Waar hij dat vandaan haalt is mij ook een raadselquote:Op woensdag 27 april 2022 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee jij snapt een whataboutism niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:07 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, je snapt me niet. Derksen zei dat het toen heel normaal was. Nu niet meer.
Zo kun je ook redeneren over slavernij en dergelijke.
Je moet dan wel consequent blijven.
Kleine kutkaarsquote:Op woensdag 27 april 2022 21:14 schreef Het_Bokje het volgende:
Tja, de Katholieke kerk bestaat ook nog steeds. "Is a priest a good babysitter?" is al 10+ jaar een bekende uitdrukking.
(gewoon even een stukje whataboutism, omdat het kan)
Beginnersgeluk:
[ link | afbeelding ]
Vele kleintjes maken een grote....quote:
Dat hoor je nu gelukkig echt nooit meer /squote:Op woensdag 27 april 2022 21:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dus mensen uit die tijd vonden het wel altijd dat de vrouw het zelf uitgelokt had.
Nog even dit: Ik herinner me iets uit mijn kindertijd.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jeetjequote:Op woensdag 27 april 2022 21:20 schreef Hiddendoe het volgende:
Lekker toch. En de rechter was geen D66 kloon want die partij bestond toen niet eens.
nee, anders had hij ook niet expliciet gezegd dat hij tegenwoordig met justitie in aanraking was gekomen.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gebeurde in 1956. Ik was toen 10 jaar oud.quote:
ik ga niet kijken. De Mol weet dat dit soort TV scoort en ik heb het wel gehad met Derksen.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Over een paar minuten de uitzending.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |