hwy jarige, gefeliciteerd en sorry, meer inspiratie heb ik niet.. fijne dagquote:Op woensdag 27 april 2022 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben weer een verjaardagskaart aan het schrijven. Heb echt geen inspiratie. Waarom is iedereen in april en mei jarig.
quote:Op woensdag 27 april 2022 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn worsten zijn weer bijna op.. dus bijna een nieuwe batch bestellen
Ja ik weet dat je hier altijd erg moet opletten wat en hoe je het zegt.quote:
Sowieso de stinkerdquote:Op woensdag 27 april 2022 15:35 schreef Ama het volgende:
[..]![]()
Welke is nu je favoriet? Als je 1 moet kiezen.
Knoflook ook wel eigenlijkquote:Op woensdag 27 april 2022 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso de stinkerd![]()
![]()
![]()
Lekker 3 meter uit je muil stinken
En de jouwe? De cowboy?
Categorie: huehuehuehuequote:Op woensdag 27 april 2022 15:35 schreef Ama het volgende:
Wilde nog zeggen van de worstenman zijn wat harder maar ja dan krijg je weer 10 pubers die een reactie geven.
De koning van Thailand zou in een gesloten inrichting met in een kamer met zachte muren en een dwangbuis zitten als die geen koning wasquote:Op woensdag 27 april 2022 15:30 schreef UitStraling het volgende:
Nederland heeft zo weinig normen en waarden en tradities, bijna alle winkels zijn open en iedereen is simpelweg aan de zuip met Koningsdag, moet je proberen in Thailand.
Klinkt als een leuke man.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De koning van Thailand zou in een gesloten inrichting met in een kamer met zachte muren en een dwangbuis zitten als die geen koning was
Wat is het verschil met Wim Lex?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De koning van Thailand zou in een gesloten inrichting met in een kamer met zachte muren en een dwangbuis zitten als die geen koning was
Vandaag bestellen is geen verzendkosten bij 20 euro worstquote:Op woensdag 27 april 2022 15:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben trouwens vreemdgegaan. Ik heb op de markt droge worst gekocht.
Als ik bestel brengt die man het wel naar mijn werk of iemand anders neemt het mee. Denk dit wel interessant is voor @4EverBlackEyedquote:Op woensdag 27 april 2022 15:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vandaag bestellen is geen verzendkosten bij 20 euro worst
OH DANquote:Op woensdag 27 april 2022 15:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vandaag bestellen is geen verzendkosten bij 20 euro worst
Ja klassieke autist is dat.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ons Willy (gelukkig) niet in een crop top rondlooptquote:Op woensdag 27 april 2022 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is het verschil met Wim Lex?
Snap ikquote:Op woensdag 27 april 2022 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OH DAN
*Gaat in bestelmodus zitten
WTF is dit danquote:Op woensdag 27 april 2022 15:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ons Willy (gelukkig) niet in een crop top rondloopt
[ afbeelding ]
Zeg dat dit photoshop is.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ons Willy (gelukkig) niet in een crop top rondloopt
[ afbeelding ]
Dat is de koning van Thailandquote:
Ja, ik zie het ook niet op de sitequote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is de koning van Thailand
[ afbeelding ]
Maar niemand die een opvolger naar voren schuift?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is de koning van Thailand
[ afbeelding ]
Ik wil ook maar ik mag niet van mezelfquote:Op woensdag 27 april 2022 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OH DAN
*Gaat in bestelmodus zitten
https://nos.nl/artikel/21(...)-koning-van-thailandquote:Op woensdag 27 april 2022 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar niemand die een opvolger naar voren schuift?
Dit kan toch niet
Worst is wel een goede snack.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wil ook maar ik mag niet van mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |