Weer jarig zeker?quote:Op donderdag 28 april 2022 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
Gefeliciteerd @:Superbadeendje![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nu voor het eerst hoor.quote:
Nee hee.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:14 schreef drakin het volgende:
Ik heb het idee dat Eendje net jarig is geweest?
jij weet dat wel, ik geloof jou!quote:Op donderdag 28 april 2022 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hee.![]()
Hij is nu echt 50 jaar.
Schakel.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij weet dat wel, ik geloof jou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op donderdag 28 april 2022 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schakel.![]()
Mooie taart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
Dat dat zomaar kanquote:Op donderdag 28 april 2022 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hee.![]()
Hij is nu echt 50 jaar.
Ik dacht ook laatst dat hij jarig was, was het zijn parkietquote:Op donderdag 28 april 2022 00:14 schreef drakin het volgende:
Hij is gewoon vaker in het jaar jarig om felicitaties te krijgen, sommige mensen kunnen daar niet genoeg van krijgenquote:Op donderdag 28 april 2022 00:20 schreef maily het volgende:
[..]
Ik dacht ook laatst dat hij jarig was, was het zijn parkiet
Succes kerel.quote:Op donderdag 28 april 2022 01:37 schreef Rafeiro het volgende:
Had vandaag al een afspraak met de huisarts, dus kan daar mooi bij
Dat was FFquote:Op donderdag 28 april 2022 00:14 schreef drakin het volgende:
HIep hiep hiep hoeraaaaaaa, ook namens mij van harte gefeliciteerd @Superbadeendjequote:Op donderdag 28 april 2022 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
Gefeliciteerd @:Superbadeendje![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zou hij nu weten waar Abraham de mosterd haaltquote:Op donderdag 28 april 2022 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hee.![]()
Hij is nu echt 50 jaar.
Morguh FFquote:
Dat moet bijna wel.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou hij nu weten waar Abraham de mosterd haalt
Slaap lekkerquote:
Hey ToTquote:
Je rolt net je bed uit? Vanavond weer werken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |