Er is 100% Pindakaas, dus.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:03 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, ik eet graag pinda's, maar pindakaas is smerige, ongezonde troep met een beetje pinda.
Uhu. Heb je ratio verzadigd vs onverzadigd bekeken? Lul de banaan maar weer recht.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onverzadigde vetten zijn niet slecht hoor? Hoop eiwitten, vitamines, zink
Maar is goed laforest, is goed
Ja, AH staat er vol mee.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:06 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Er is 100% Pindakaas, dus.
En ze zijn zo gezond dat ze het maar onder de noten nomenclatuurt, aangezien ze evenveel goede voedingstoffen zoals noten bevatten.
De light variant heeft 10x zoveel suikers tov de normale variant.quote:
Dat is met veel light producten, anders smaakt het niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
De light variant heeft 10x zoveel suikers tov de normale variant.
Deze vond ik dus helemaal niets. Nooit eten wanneer er niemand in de buurt is die de Heimrich greep beheerst.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Aldi... wel eens gehad... vind hem wat droog...
quote:Op woensdag 27 april 2022 12:16 schreef vipergts het volgende:
[..]
Toen ik dat met het laatste vriendenweekend zei werd ik gek aangekeken je gaat toch als volwassene geen zoetbeleg eten. Alles moest mee hagelslag, vruchenhagelslag, jam, vlokken, pindakaas. Het was net of ik weg was met de jostiband.
Mee eens.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Er is sowieso een overvloed aan overdreven keuzes.
In een tijdperk (ook los van Oekraïne etc) van steeds schaarser wordende grondstoffen etc is het best achterlijk qua tig verschillende producten.
Mag best allemaal wat minder of beperkter.
En alles heeft een “plastic jasje”.
Lekker gezond allemaal wat we doen en dan denken we een intelligent ras te zijn.
quote:Op woensdag 27 april 2022 10:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Er is sowieso een overvloed aan overdreven keuzes.
In een tijdperk (ook los van Oekraïne etc) van steeds schaarser wordende grondstoffen etc is het best achterlijk qua tig verschillende producten.
Mag best allemaal wat minder of beperkter.
En alles heeft een “plastic jasje”.
Lekker gezond allemaal wat we doen en dan denken we een intelligent ras te zijn.
quote:Op woensdag 27 april 2022 10:56 schreef Geerd het volgende:
Die meuk is zo droog,,,bijna letterlijk keer in gestikt man![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |