blegh mosselenquote:Op woensdag 27 april 2022 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eet gezellig zo'n pannetje op tafel, beetje gezamenlijk uit de zee snoepende eten
0quote:Op woensdag 27 april 2022 11:12 schreef Wereldgozer het volgende:
@:dud0r hoeveel tompoucen heb je al op
O dat is leuk, heb je een blijvende herinnering aan deze avondquote:Op woensdag 27 april 2022 09:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar het was wel een leuke avond... Ook de band die voor 2bros optrad was ook leuk.
Stond ik een beetje voor me uit te gapen. tussen de optredens door. De zanger en zangeres stonden in het publiek. Komt er een vrouw op me af. Heeft u uw mobiel bij, want u wil vast met die 2 op de foto..
ik uhhh.
Zij. Ja dat wil je en voor ik het wist stond ik met die 2 op de foto..![]()
![]()
![]()
keek top boy op netflix. echt een goede seriequote:Op woensdag 27 april 2022 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En niet druk hier. Is iedereen naar Willie aan het kijken?
ben je weer in NL?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
keek top boy op netflix. echt een goede serie
en dan ga je daar Netflix kijken? What a waste of timequote:
afkoelen in de airco. Was hele middag op het strandquote:Op woensdag 27 april 2022 12:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan ga je daar Netflix kijken? What a waste of time
Wat doe je eigenlijk op het strand behalve bakken? Muziekje luisteren en naar mensen gluren?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
afkoelen in de airco. Was hele middag op het strand
nee geen muziek want telefoon raakt vaak oververhitquote:Op woensdag 27 april 2022 12:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk op het strand behalve bakken? Muziekje luisteren en naar mensen gluren?
was vandaag wel erg warm ja.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee geen muziek want telefoon raakt vaak oververhit
maar mensen gluren.veel zwemmen, val vaak in slaap en eet wat
Sommige mensen gaan vrijwillig naar de Zuidpool om alle kou daar te trotseren. Dit is ongeveer hetzelfde maar dan de hete variant.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was vandaag wel erg warm ja.
maar na een uurtje airco en talkpoeder ofzo zijn de blaasjes ook weg
nee.Vandaag was er wel een raar stel trouwens.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:52 schreef Recce het volgende:
[..]Man3, dat is toch niet normaal. Zit er wel iets gluurbaars bij? Heb je al gezwaaid?
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 april 2022 12:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan vrijwillig naar de Zuidpool om alle kou daar te trotseren. Dit is ongeveer hetzelfde maar dan de hete variant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |