ja en kleine gecko in de badkamerquote:Op woensdag 27 april 2022 13:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
nog nieuwe huisdieren erbij gekregen? oja die hond
Zit je nog in de trein?quote:Op woensdag 27 april 2022 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou van een alcoholverbod in de trein is weinig te merkenzal wat worden als iedereen lekker naar Amsterdam gaat
quote:Op woensdag 27 april 2022 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou van een alcoholverbod in de trein is weinig te merkenzal wat worden als iedereen lekker naar Amsterdam gaat
post eens een fotootje wat voor hond is het?quote:Op woensdag 27 april 2022 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die zal mij vanaaf wel weer besluipen van achteren
quote:Op woensdag 27 april 2022 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doggystylequote:Op woensdag 27 april 2022 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://imgur.com/a/Tbw6OZoquote:Op woensdag 27 april 2022 13:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
post eens een fotootje wat voor hond is het?
Hier laten we het eerst door dieselzuipende vrachtwagens ophalen en laten het door anderen in brand steken.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:34 schreef bitterbal het volgende:
Die thai verbranden hier hun eigen afval en dan gaan ze naast de rook zitten
Ja maar jij zit niet naast de afval centrale die lucht in te ademen tochquote:Op woensdag 27 april 2022 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier laten we het eerst door dieselzuipende vrachtwagens ophalen en laten het door anderen in brand steken.
Is gewoon een omweg
Hier schijnt-ie enorm.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoop dat het zonnetje nog komt vanmiddag. Wel zin in een rustig middagje balkon.
niks mis meequote:Op woensdag 27 april 2022 13:40 schreef Ama het volgende:
Vrijmarkt ook weer gehad. Alleen een droge worst gekocht.
soms welquote:Op woensdag 27 april 2022 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar jij zit niet naast de afval centrale die lucht in te ademen toch
netjes 1 blikje bier gekocht?quote:Op woensdag 27 april 2022 13:42 schreef LTVDK het volgende:
Ben nog nooit zo snel de AH door gerend, toen ik daar binnen kwam stond daar keihard 'sei geloofdt in mei' aan, ze zullen wel een Nederlandstalige playlist hebben aangezet voor vandaag
Nee gewoon broodjes, melk en eieren en daarna snel weg. Wel goed trouwens dat die takkeherrie aanstond, had ik tenminste niet de neiging om nog snacks te gaan zoekenquote:
hier niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:46 schreef Ama het volgende:
Ik vond het trouwens met de drukte in het centrum wel meevallen.
oh dat is nog een flinkequote:Op woensdag 27 april 2022 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://imgur.com/a/Tbw6OZo
Wel leuk modelletje
Ff sneaky dat gezeik met Rusland en Oekraīne erbij halen...sjonge jonge..quote:Op woensdag 27 april 2022 14:06 schreef UitStraling het volgende:
Wat is onze koning toch snugger;
De koning ging ook in op het nieuws dat zijn populariteit gedaald is. "Peilingen doen me niet zo veel, maar opbouwende kritiek is altijd goed. Anders word je een soort Poetin en dat wil niemand."
Willem heeft net zoveel macht als de gemiddelde filiaalleider van de Jumbo.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ff sneaky dat gezeik met Rusland en Oekraīne erbij halen...sjonge jonge..
Zeg ook niet dat ie macht heeft toch, bedoel dat ze allemaal hun zegje moeten doen over Poetinquote:Op woensdag 27 april 2022 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Willem heeft net zoveel macht als de gemiddelde filiaalleider van de Jumbo.
Dat dacht ik al anders had je wel gebeld.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:14 schreef Ama het volgende:
@:dud0r heb trouwens geen Magic kaarten gezien.
Ja het varieert enorm maar meestal wel kortharigquote:Op woensdag 27 april 2022 13:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh dat is nog een flinkeik had zo'n klein mager scharminkel in gedachte
Oh dat heb je nog best snel gedaan.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer thuis. Even wat fatsoenlijks eten nu. TWee frikandelbroodjes dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |