Ja, maar mensen... Daar ga je alquote:Op woensdag 27 april 2022 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Mensen eten ook proto-poep. Kijk maar wat er uit komt
quote:Op woensdag 27 april 2022 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Oud-collega heeft tijdens corona twee jaar de receptioniste aan liggen duwen. Terwijl hij officieel een relatie had met een andere collega. En nu heeft hij alweer een ander![]()
Verbazingwekkend allemaal
Wij plebs doen dat nog hoorquote:Op woensdag 27 april 2022 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stokbrood met saus?
Volgens mij deden ze dat uit onwetendheid in de jaren 80.
Het zijn net mensen.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Oud-collega heeft tijdens corona twee jaar de receptioniste aan liggen duwen. Terwijl hij officieel een relatie had met een andere collega. En nu heeft hij alweer een ander![]()
Verbazingwekkend allemaal
Mja, zij behoorden tot de weinige collega’s die naar kantoor bleven gaan. Blijkbaar hebben ze een leuke hobby gevonden om hun dagen door te komenquote:Op woensdag 27 april 2022 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Wel verstandig om dat allemaal bij 1 bedrijf te doen
En heel het bedrijf smult mee...quote:Op woensdag 27 april 2022 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, zij behoorden tot de weinige collega’s die naar kantoor bleven gaan. Blijkbaar hebben ze een leuke hobby gevonden om hun dagen door te komen
Ja, iedereen wist het wel jaquote:Op woensdag 27 april 2022 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En heel het bedrijf smult mee...
Wat doe je in Staphorst?quote:Op woensdag 27 april 2022 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Allemaal goed smeren vandaag he! Zonkracht 5 wel
Ondertussen is het hier in Staphorst zwaarbewolkt
Dat gaat meestal wel heel snel altijdquote:
Slimmer dan 't buufje bepotelen.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, zij behoorden tot de weinige collega’s die naar kantoor bleven gaan. Blijkbaar hebben ze een leuke hobby gevonden om hun dagen door te komen
Ja, ik denk altijd dat mensen netjes en trouw zijn, maar dat valt toch wel tegenquote:Op woensdag 27 april 2022 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat gaat meestal wel heel snel altijd
Citeer je nu uit eigen werk?quote:Op woensdag 27 april 2022 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slimmer dan 't buufje bepotelen.
Receptionistes zijn meestal wel loslopend wild bij elk bedrijf.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik denk altijd dat mensen netjes en trouw zijn, maar dat valt toch wel tegen
Helaas...quote:Op woensdag 27 april 2022 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik denk altijd dat mensen netjes en trouw zijn, maar dat valt toch wel tegen
Dit is een knappe dame. Niet erg snugger.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Receptionistes zijn meestal wel loslopend wild bij elk bedrijf.
Die is wel netjes en trouwquote:
Dan is het misschien dezelfde als mijn receptioniste.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is een knappe dame. Niet erg snugger.
Hmmnee. Verkeerde Bible belt. Die wonen in Veenendaal.quote:
Gezelligquote:
ze praten zo leuk of wat?quote:Op woensdag 27 april 2022 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mosselen zijn puur natuur en een van de gezelligste beestjes om te eten, zon, de zilte zee, avondwarmte en een mosselpannetje op tafel
blegh mosselenquote:Op woensdag 27 april 2022 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eet gezellig zo'n pannetje op tafel, beetje gezamenlijk uit de zee snoepende eten
0quote:Op woensdag 27 april 2022 11:12 schreef Wereldgozer het volgende:
@:dud0r hoeveel tompoucen heb je al op
O dat is leuk, heb je een blijvende herinnering aan deze avondquote:Op woensdag 27 april 2022 09:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar het was wel een leuke avond... Ook de band die voor 2bros optrad was ook leuk.
Stond ik een beetje voor me uit te gapen. tussen de optredens door. De zanger en zangeres stonden in het publiek. Komt er een vrouw op me af. Heeft u uw mobiel bij, want u wil vast met die 2 op de foto..
ik uhhh.
Zij. Ja dat wil je en voor ik het wist stond ik met die 2 op de foto..![]()
![]()
![]()
keek top boy op netflix. echt een goede seriequote:Op woensdag 27 april 2022 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En niet druk hier. Is iedereen naar Willie aan het kijken?
ben je weer in NL?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
keek top boy op netflix. echt een goede serie
en dan ga je daar Netflix kijken? What a waste of timequote:
afkoelen in de airco. Was hele middag op het strandquote:Op woensdag 27 april 2022 12:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan ga je daar Netflix kijken? What a waste of time
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |