ja en kleine gecko in de badkamerquote:Op woensdag 27 april 2022 13:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
nog nieuwe huisdieren erbij gekregen? oja die hond
Zit je nog in de trein?quote:Op woensdag 27 april 2022 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou van een alcoholverbod in de trein is weinig te merkenzal wat worden als iedereen lekker naar Amsterdam gaat
quote:Op woensdag 27 april 2022 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou van een alcoholverbod in de trein is weinig te merkenzal wat worden als iedereen lekker naar Amsterdam gaat
post eens een fotootje wat voor hond is het?quote:Op woensdag 27 april 2022 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die zal mij vanaaf wel weer besluipen van achteren
quote:Op woensdag 27 april 2022 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doggystylequote:Op woensdag 27 april 2022 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://imgur.com/a/Tbw6OZoquote:Op woensdag 27 april 2022 13:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
post eens een fotootje wat voor hond is het?
Hier laten we het eerst door dieselzuipende vrachtwagens ophalen en laten het door anderen in brand steken.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:34 schreef bitterbal het volgende:
Die thai verbranden hier hun eigen afval en dan gaan ze naast de rook zitten
Ja maar jij zit niet naast de afval centrale die lucht in te ademen tochquote:Op woensdag 27 april 2022 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier laten we het eerst door dieselzuipende vrachtwagens ophalen en laten het door anderen in brand steken.
Is gewoon een omweg
Hier schijnt-ie enorm.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoop dat het zonnetje nog komt vanmiddag. Wel zin in een rustig middagje balkon.
niks mis meequote:Op woensdag 27 april 2022 13:40 schreef Ama het volgende:
Vrijmarkt ook weer gehad. Alleen een droge worst gekocht.
soms welquote:Op woensdag 27 april 2022 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar jij zit niet naast de afval centrale die lucht in te ademen toch
netjes 1 blikje bier gekocht?quote:Op woensdag 27 april 2022 13:42 schreef LTVDK het volgende:
Ben nog nooit zo snel de AH door gerend, toen ik daar binnen kwam stond daar keihard 'sei geloofdt in mei' aan, ze zullen wel een Nederlandstalige playlist hebben aangezet voor vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |