abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 woensdag 4 mei 2022 @ 13:36:28 #276
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204624878
Trump heeft zijn bezwaar tegen de boete van 10k per dag wegen het niet opvolgen van een subpoena verloren. Hij zal moeten dokken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 4 mei 2022 @ 13:58:30 #277
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204625004
De Republikeinen rennen weg van de Republican Abortion Ban.

twitter


Blijkbaar is het geen stemmentrekker.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204625010
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 13:58 schreef Ulx het volgende:
De Republikeinen rennen weg van de Republican Abortion Ban.

[ twitter ]

Blijkbaar is het geen stemmentrekker.
Erg vreemd. Want dit is al tientallen jaren hun stokpaardje. Je zou dus eigenlijk een absolute feeststemming in de GOP verwachten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204625123
quote:
2s.gif Op woensdag 4 mei 2022 13:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Erg vreemd. Want dit is al tientallen jaren hun stokpaardje. Je zou dus eigenlijk een absolute feeststemming in de GOP verwachten.
Is dat vreemd? Het lijkt me erg logisch. Je krijgt meer mensen naar de stembus die het ergens niet mee eens zijn en waar ze een oplossing voor zoeken, denk aan torenhoge inflatie, een lekke grens met Mexico en onveilige straten dan met iets waar ze het wel mee eens zijn, en al in the pocket hebben.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_204625155
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 14:12 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Is dat vreemd? Het lijkt me erg logisch. Je krijgt meer mensen naar de stembus die het ergens niet mee eens zijn en waar ze een oplossing voor zoeken, denk aan torenhoge inflatie, een lekke grens met Mexico en onveilige straten dan met iets waar ze het wel mee eens zijn, en al in the pocket hebben.
Ik kan me een belastingverlaging herinneren uit het begin van het Trump regime waarbij de GOP nog net niet mastuberend over straat ging. Waarom doen ze dat nu niet dan? Want dit zou een een overwinning van jewelste zijn waarbij die belastingverlaging in het niet valt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204625171
Je citeert het wel, maar je leest het niet. Sorry, kan je niet verder helpen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Overall beste user 2022 woensdag 4 mei 2022 @ 14:18:07 #282
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204625188
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 14:12 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Is dat vreemd? Het lijkt me erg logisch. Je krijgt meer mensen naar de stembus die het ergens niet mee eens zijn en waar ze een oplossing voor zoeken, denk aan torenhoge inflatie, een lekke grens met Mexico en onveilige straten dan met iets waar ze het wel mee eens zijn, en al in the pocket hebben.
Dat is raar, het was ht stokpaardje van de republikeinen sinds het onder Nixon werd ingevoerd. Bovendien zullen de Democraten zeker als verkiezingsbelofte het herstellen van een recht op abortus gaan hebben.

Dan kan het toch niet anders dan dat de Republikeinen zullen zeggen hoe trots ze zijn op hun actie om verkrachte vrouwen te verplichten het kind van hun eerschenner te baren?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 4 mei 2022 @ 15:57:53 #283
323401 Kijkertje
met filter
pi_204626012
twitter

En dat terwijl de openbare verhoren nog niet eens begonnen zijn.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204626080
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2022 15:57 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
En dat terwijl de openbare verhoren nog niet eens begonnen zijn.
Nou, als de impeachments een voorbode zijn gaan openbare verhoren echt geen millimeter verschil maken.
  woensdag 4 mei 2022 @ 16:09:26 #285
323401 Kijkertje
met filter
pi_204626109
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 16:05 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Nou, als de impeachments een voorbode zijn gaan openbare verhoren echt geen millimeter verschil maken.
Dat is helemaal afhankelijk van wat het DOJ gaat doen. Het Congres kan sws alleen maar het publiek informeren.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 woensdag 4 mei 2022 @ 16:09:42 #286
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204626111
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 16:05 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Nou, als de impeachments een voorbode zijn gaan openbare verhoren echt geen millimeter verschil maken.
Er hoeft ook geen impeachment meer te volgen. Dit is gewoon vragen stellen waarop men het antwoord al weet, en mocht men meineed plegen hopen dat Garland wat gaat doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204626130
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2022 16:09 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat is helemaal afhankelijk van wat het DOJ gaat doen. Het Congres kan sws alleen maar het publiek informeren.
Ja, uiteraard. Moet verder eigenlijk ook heel niet afhangen van de publieke opinie, maar ik haak slechts in op jouw statement dat de verhoren nog niet eens begonnen zijn, suggererend dat deze percentages gaan veranderen. Daar ben ik sceptisch over, hoewel je nu niet van die schreeuwlelijke clipjesfabrieken als Jim Jordan erbij zult hebben.
  woensdag 4 mei 2022 @ 16:17:43 #288
323401 Kijkertje
met filter
pi_204626165
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 16:13 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ja, uiteraard. Moet verder eigenlijk ook heel niet afhangen van de publieke opinie, maar ik haak slechts in op jouw statement dat de verhoren nog niet eens begonnen zijn, suggererend dat deze percentages gaan veranderen. Daar ben ik sceptisch over, hoewel je nu niet van die schreeuwlelijke clipjesfabrieken als Jim Jordan erbij zult hebben.
Ah op zo'n manier. Dat is meer een reactie op de bewering dat er totaal geen belangstelling meer zou zijn voor het onderzoek van de J6 Committee ;)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 4 mei 2022 @ 16:32:19 #289
323401 Kijkertje
met filter
pi_204626277
Wat de hogerechters zeiden over Roe v Wade bij hun confirmation hearing in het Congres:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204626610
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2022 16:17 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ah op zo'n manier. Dat is meer een reactie op de bewering dat er totaal geen belangstelling meer zou zijn voor het onderzoek van de J6 Committee ;)
Ah, dan las ik het anders dan hoe je bedoelde.
pi_204626930
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 12:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Maar er kan toch gewoon democratisch besloten worden om abortus door te laten gaan. Het staat mensen gewoon vrij om naar een andere staat af te reizen om daar abortus te laten plegen als het in hun staat niet kan.
Ik denk dat men gewoon moet accepteren dat er mensen zijn die fundamenteel anders denken over dit soort zaken.
Daarom is het ook goed dat dit nu ligt bij de staten, het alternatief is dat de rechter beslist wat goed is voor een ieder, dat kan toch niet de bedoeling zijn in een democratie.
Dus je vindt nog steeds dat derde partijen iets te zeggen mogen hebben over iemands baarmoeder?
What Would Goku Do
  Overall beste user 2022 woensdag 4 mei 2022 @ 17:57:37 #292
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204627259
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 16:13 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ja, uiteraard. Moet verder eigenlijk ook heel niet afhangen van de publieke opinie, maar ik haak slechts in op jouw statement dat de verhoren nog niet eens begonnen zijn, suggererend dat deze percentages gaan veranderen. Daar ben ik sceptisch over, hoewel je nu niet van die schreeuwlelijke clipjesfabrieken als Jim Jordan erbij zult hebben.
Dat ligt er echt aan wat er voor een shit boven komt drijven. Gezien de wanhopige pogingen van de GOP/RNC/Trump om maar geen mails en berichten te hoeven afstaan denk ik dat ze zelf wel een idee hebben dat het niet helemaal jofel was wat ze deden.
Maar ja, ze hebben hun eigen propagandazender, en die kan theoretisch alles gaan negeren. Dat is inderdaad een ding.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204627586
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2022 16:17 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ah op zo'n manier. Dat is meer een reactie op de bewering dat er totaal geen belangstelling meer zou zijn voor het onderzoek van de J6 Committee ;)
quote:
There are large differences along party lines. Among Republicans, the top issues are inflation (39 percent), immigration (19 percent), and Russia's invasion of Ukraine (13 percent). Among Democrats, the top issues are Russia's invasion of Ukraine (16 percent), inflation (15 percent), and election laws (13 percent). Among independents, the top issues are inflation (37 percent), Russia's invasion of Ukraine (13 percent), followed by climate change (8 percent) and immigration (8 percent).
https://poll.qu.edu/poll-release?releaseid=3841
  Moderator woensdag 4 mei 2022 @ 18:33:12 #294
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204627661
Even iets luchtigers en tegelijk ook politiek relevant (klimaatsverandering):

quote:
Body in barrel discovered at Lake Mead is likely a gunshot murder victim from decades ago, police say

(CNN)The plunging water level in Lake Mead -- the country's largest reservoir, besieged by drought -- unveiled another disturbing discovery over the weekend, police say: a body in a barrel.

A person who was spending time at the lake Sunday afternoon found the barrel, according to Las Vegas Metropolitan Police Homicide Lieutenant Ray Spencer. The person could see the remains in the barrel because it was corroded.
Spencer said in a release Tuesday investigators believe the person was likely a murder victim who died from a gunshot wound.
According to the release, an investigation is now underway, and "detectives believe the victim was killed some time in the mid '70s to early '80s, based on clothing and footwear the victim was found with."
Investigators are working to confirm the identity of the victim, which will be released by the Clark County Coroner's Office.

https://edition.cnn.com/2(...)t-climate/index.html
Gevalletje "Ieder nadeel heeft zijn voordeel" maar zoals het artikel beschrijft begint Lake Mead serieus droog te vallen, deze dumpplaats was ooit honderden meters van de kant van het water en ligt nu aan de rand en de situatie in alle grote meren in de regio begint problematisch te worden wat ook effecten zal gaan hebben (en al heeft) op de electriciteitsopwekking in de regio buiten uiteraard de problematiek voor drinkwater.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204628563
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 18:33 schreef Tijger_m het volgende:
Even iets luchtigers en tegelijk ook politiek relevant (klimaatsverandering):
[..]
Gevalletje "Ieder nadeel heeft zijn voordeel" maar zoals het artikel beschrijft begint Lake Mead serieus droog te vallen, deze dumpplaats was ooit honderden meters van de kant van het water en ligt nu aan de rand en de situatie in alle grote meren in de regio begint problematisch te worden wat ook effecten zal gaan hebben (en al heeft) op de electriciteitsopwekking in de regio buiten uiteraard de problematiek voor drinkwater.
In Vegas wordt gras in veel tuinen in de ban gedaan.
  Moderator woensdag 4 mei 2022 @ 19:56:20 #296
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204628695
Niemand die dit aan zag aankomen, natuurlijk ;)

quote:
Satanic group asks to fly flag at Boston City Hall after supreme court ruling

Salem-based group asks to mark Satanic Appreciation Week in July after city’s denial of request by Christian activist ruled illegal

A Satanic temple is requesting to fly a flag over Boston City Hall after the US supreme court this week ruled the city violated the free speech rights of a conservative activist seeking to fly a Christian flag outside the downtown complex.

https://www.theguardian.c(...)supreme-court-ruling
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 mei 2022 @ 19:56:21 #297
862 Arcee
Look closer
pi_204628697
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 14:12 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Is dat vreemd? Het lijkt me erg logisch. Je krijgt meer mensen naar de stembus die het ergens niet mee eens zijn en waar ze een oplossing voor zoeken, denk aan torenhoge inflatie, een lekke grens met Mexico en onveilige straten dan met iets waar ze het wel mee eens zijn, en al in the pocket hebben.
Ze zullen nu wel gaan voor een federaal verbod op abortus.
  Moderator woensdag 4 mei 2022 @ 20:32:30 #298
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204629078
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 19:56 schreef Arcee het volgende:

[..]
Ze zullen nu wel gaan voor een federaal verbod op abortus.
Ik ben benieuwd hoe lang Obergefell gaat stand houden.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 5 mei 2022 @ 01:02:12 #299
323401 Kijkertje
met filter
pi_204632026
Komt toch wel erg dichtbij 8-)

twitter

En nog een McCarthy tape:

twitter


[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 05-05-2022 01:23:15 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204632301
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 19:56 schreef Arcee het volgende:

[..]
Ze zullen nu wel gaan voor een federaal verbod op abortus.
Geen kans, want zo’n verbod gaat tegen de Amerikaanse grondwet in.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lyrebird op 05-05-2022 06:37:45 ]
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')