Hier is er wel een kleedjesmarkt in het centrum, maar daar verkopen ze meestal kindermeuk.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk geen idee of er hier uberhaupt iets van een vrijmarkt is
Hier was pre covid ook altijd alleen voor kinderen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier is er wel een kleedjesmarkt in het centrum, maar daar verkopen ze meestal kindermeuk.
Heb ik ook lang niet meer gedaan, laatste keer dat ik dat deed was het voor gratis stenen, allemaal mensen die niet kwamen opdagen of maar 3 stenen meenamen en zulk soort geintjesquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:20 schreef Ama het volgende:
Eigenlijk vind ik dingen via marktplaats verkopen maar ongemakkelijk.
Haterquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:14 schreef Ama het volgende:
Als ik hem niet verkocht kreeg deed ik hem wel gratis naar vrienden ofzo maar iemand als Braddie gun ik het echt niet.
ah hmm en ook helemaal afgeragd zekerquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een oudje. SX200IS
denk dat de panasonic nog de nieuwste is.
Je bent niet aangenomen. Bier kan weer dicht.quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:59 schreef gianni61 het volgende:
Sollicitatiebrief verstuurd. het bier kan open
quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:25 schreef Karzai het volgende:
Misschien morgen een fapje doen op de prinsesjes
Hoho, ik ga netjes om met mijn spullen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah hmm en ook helemaal afgeragd zekerAnders kocht je die anderen niet
Boeiend. Ik heb even mijn frustratie van me af geschreven en heb nog steeds een baan. Ik drink doorquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je bent niet aangenomen. Bier kan weer dicht.
Ik zou dit thuis doen en niet in Maastricht langs de route.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:25 schreef Karzai het volgende:
Misschien morgen een fapje doen op de prinsesjes
Nou ja, opgebruikt danquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoho, ik ga netjes om met mijn spullen.
Misschien krijgen ze wel een twerk cursus op kanaleneilandquote:
Wat ben je aan het doen?quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, eerste Ixus 185 opgesnord op MP. zgan met hoesje, ¤ 48 incl opsturen. Op naar nummer twee.
Ik gok camera's aan het zoekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |