SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
1500 euro minder.quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn baas belde me vanmorgen op dat ik niet moet schrikken van m'n salarisstrook deze maand. Blijkbaar toch nog naar me geluisterd.
O ze hebben er wat afgeknibbeldquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn baas belde me vanmorgen op dat ik niet moet schrikken van m'n salarisstrook deze maand. Blijkbaar toch nog naar me geluisterd.
Mensenschuw?quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn buurman laat zijn boodschappen bezorgen door Picnic. Vind dat altijd toch wel bijzonder. We wonen praktisch naast een supermarkt.
Ik doe het heel soms als ik echt niet vooruit te branden benquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn buurman laat zijn boodschappen bezorgen door Picnic. Vind dat altijd toch wel bijzonder. We wonen praktisch naast een supermarkt.
Is het LTVDK of Schol denk je?quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een FOK!ker
quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:18 schreef Karzai het volgende:
Verkocht, heb jij geen statieportret in je werkkamer buda
[ afbeelding ]
Ik heb ook een vriend geholpen met mijn eindejaarsbonus. Zoals mijn opa zou zeggen "God zal je belonen".quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb mijn winstuitkering dit jaar gebruikt om voor alle nichtjes en neefjes de energierekening te betalen dit jaar, ik verwacht minimaal een gouden standbeeld met accurate bobbel op een mooi plekje in de binnenstad.
Ben je nog niet naar een gemeentehuis gelokt, wie weet krijg je wel een lintjuhquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb mijn winstuitkering dit jaar gebruikt om voor alle nichtjes en neefjes de energierekening te betalen dit jaar, ik verwacht minimaal een gouden standbeeld met accurate bobbel op een mooi plekje in de binnenstad.
Het is lekker om te doen en dit leek me een mooie gelegenheid.quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook een vriend geholpen met mijn eindejaarsbonus. Zoals mijn opa zou zeggen "God zal je belonen".
Dan zouden er wat mensen erg vreemd opkijkenquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je nog niet naar een gemeentehuis gelokt, wie weet krijg je wel een lintjuh
quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik woon ook praktisch naast een supermarkt, maar dat is niet de supermarkt waar ik mijn dagelijkse boodschappen zou halen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo'n plakkerige Turk met vliegenvlees?quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik woon ook praktisch naast een supermarkt, maar dat is niet de supermarkt waar ik mijn dagelijkse boodschappen zou halen.
Ze vielen allemaal buiten de boot voor die 800 euro ?quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:14 schreef UitStraling het volgende:
Neenquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n plakkerige Turk met vliegenvlees?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |