abonnement Unibet Coolblue
pi_204731758
quote:
15s.gif Op maandag 25 april 2022 22:47 schreef roos94 het volgende:
Stel dat je lang de nor in gaat, zo'n 10 jaar.

Zie jij jezelf dat doorstaan of stort je compleet in elkaar?

Ben je claustrofobisch aangelegd, kun je goed alleen zijn, hoe ga je om met autoriteiten. Dat zijn allemaal factoren die meespelen.
[ afbeelding ]

Voor mij zou het gebrek aan frisse lucht in de kamer een groot issue zijn. Ik heb altijd ramen open. Anders voel ik mij benauwd.

Ja je hebt soms tv maar overdag is daar echt geen kut op te zien. Hele dag tellsell kijken word je ook hersendood van. En met enkel een mobieltje incl wifi kan ik mij zeer goed langdurig vermaken maarja die heb je daar niet. Dus dat zal ik wel moeilijk vinden. Ook omdat ik dan niet meer aan de verwachtingen van FOK!kers kan voldoen wat betreft het openen van dagelijkse kwaliteitstopiques.
Ok, je bent een gast.
pi_204731777
OT: ja maar ik ben best oud dus een lange straf is kut.
pi_204743486
TS is veroordeeld tot 10 jaar gevangenis en opent hier nog een snel een topic over om te kijken hoe het eigenlijk is.

We verwachten Roos terug ergens in mei 2032
pi_204746076
Ik kan prima alleen zijn, sterker nog het laadt me op na een tijdje veel prikkels... heerlijk om na het werk in een leeg huis thuis te komen, en ik boek ook altijd eenpersoonskamers bij groepsreizen, etc...

Maar 10 jaar in de cel is wel een extreme vorm van alleen zijn :') Ik zou daarna denk ik niet meer dezelfde persoon zijn hoor, daarvoor zijn er teveel leuke sociale dingen en mooie indrukken die ik dan moet missen en na zo'n lange tijd denk ik dat je daar toch permanent door bent veranderd. Vooral de uitzichtsloosheid zou me slopen, dat je weet dat je nog jaren in dat hok moet blijven zitten i.p.v. te kunnen gaan en staan waar je wilt en niet weten wat morgen brengt.
pi_204746201
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 00:45 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

sport
Denk dat ik als kast weer naar buiten zou komen na 10 jaar de tijd doden met tillen van gewichten (dat heb je daar wel toch?)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')