abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Miss 200.000.000! maandag 25 april 2022 @ 19:32:30 #1
367000 roos94
pi_204539579
Beste : alle talen eigenlijk. Nl, Engels, Frans, Duits, heb zelf nog enkele maanden Chinees gehad in de brugklas.

Slechtste: gym, wat een kutellende was dat. Ik had elke week buikpijn voordat ik erheen moest aangezien ik 2 linkerbenen heb en dan altijd het kneusje was die niks kon.

Daarnaast wiskunde, ik stond gemiddeld een 2 of zo. Armoe troef ;(



[ Bericht 7% gewijzigd door roos94 op 25-04-2022 19:41:08 ]
pi_204539638
Beste: wiskunde, m&o, informatica.
Slechtste: Engels.
  maandag 25 april 2022 @ 19:39:54 #3
496450 Bart.Messen
De elegantie zelve.
pi_204539670
Wiskunde was mijn slechtste vak. Mijn niveau op school was vmbo basisberoeps
Mijn echte naam begint met een D en eindigd op een O.
pi_204539691
Slechtste vakken: gym, tekenen, handarbeid (kleien enz.), muziek, geschiedenis. koken, naaldvakken.
Beste: Talen, (ik had eens een 10 op mijn rapport voor Engels!!! :Y ), aardrijkskunde, verkoop.
Ik zat dus op de huishoudschool.
En we kregen ook wiskunde. Deze lerares zal ik nooit vergeten. Een echte en hele goede en stimulerende vrouw.
Had niks van de huidige docenten. Was geen zacht ei, was streng maar rechtvaardig, verdroeg geen flauwekulsmoezen van ons, maar had alle begrip voor echte problemen.
  maandag 25 april 2022 @ 19:43:40 #5
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_204539712
Wiskunde / Scheikunde. Verder scoorde ik op andere vakken (erg) goed.
Aan het typen...
pi_204539748
Slechtste Frans
Besten: Wiskunde, natuurkunde, scheikunde, biologie.
Later: slechtste: boekouden. Besten: Commerciële economie (waar ik een bloedhekel aan had en het boek amper open heb gehad, maar wel 9 op de lijst), Algemene economie, Bedrijfseconomie, Statistiek

Snap er niks van. Waren vakken die ik gewoon aanvoelde, waar ik weinig voor hoefde te doen. Zag het als simpel, logisch.
Voor informatica had ik zelfs een 10. De anderen waren negens. En Economische wiskunde, ook een negen.
Ja, ik was altijd de beste van de school. (dat lieg ik niet)
pi_204539804
Mijn beste vakken waren alle talen (Nederlands, Engels, Duits, Spaans) en geschiedenis. Maar m’n Frans was zo slecht, ik had altijd een 1. :D En economie, daar was ik ook heel slecht in.

Later waren m’n beste vakken bestuursrechtelijke vakken en verbintenissenrecht. Strafrecht wilde maar niet. Nooit moeite voor gedaan ook, strafrecht ligt me niet.
Protège moi de mes désirs.
pi_204539805
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 19:47 schreef -Sigaartje het volgende:
Ja, ik was altijd de beste van de school. (dat lieg ik niet)
Dan ben je nu vast een rijke tatta _O_
pindazakje
pi_204539841
Jullie gingen naar school?
Ik zwaai naar dieren.
pi_204539854
Mijn beste waren de loop en spring onderdelen bij gym. En trommelen bij muziek.
pindazakje
pi_204539860
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 19:53 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Dan ben je nu vast een rijke tatta _O_
Nee, ik ben ambtenaar geworden, omdat ik moeite heb met de commercialiteit van het bedrijfsleven. Ik vond commerciële economie verschrikkelijk op school. Ik heb er totaal niets mee. Je kreeg een soort van telefoonboek dat het studieboek moest voorstellen, dikke pil, ik heb dat ding weggelegd. Gelukkig is commercie doorzichtig en zit er veel economische wiskunde in, waar ik geen moeite mee had.

Ik ben niet verder gegaan in de economie, alhoewel, mijn taak is bedrijfsorganisaties beoordelen en kijken hoe ze het doen. Dus veel cijfers interpreteren. Met daarnaast analysewerkzaamheden daarvan.

Ik heb nooit geloofd in rijk worden. Als je dat niet gelooft, word je dat ook niet. Als ik mezelf maar kan redden, vind ik het allang prima.
pi_204539891
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 19:58 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Nee, ik ben ambtenaar geworden, omdat ik moeite heb met de commercialiteit van het bedrijfsleven. Ik vond commerciële economie verschrikkelijk op school. Ik heb er totaal niets mee. Je kreeg een soort van telefoonboek dat het studieboek moest voorstellen, dikke pil, ik heb dat ding weggelegd. Gelukkig is commercie doorzichtig en zit er veel economische wiskunde in, waar ik geen moeite mee had.

Ik ben niet verder gegaan in de economie, alhoewel, mijn taak is bedrijfsorganisaties beoordelen en kijken hoe ze het doen. Dus veel cijfers interpreteren. Met daarnaast analysewerkzaamheden daarvan.

Ik heb nooit geloofd in rijk worden. Als je dat niet gelooft, word je dat ook niet. Als ik mezelf maar kan redden, vind ik het allang prima.
Je had toch ook een technische opleiding kunnen kiezen? Als ingenieur hoef je je helemaal niet bezig te houden met commercie/economie.
pindazakje
pi_204539936
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 19:58 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Nee, ik ben ambtenaar geworden, omdat ik moeite heb met de commercialiteit van het bedrijfsleven. Ik vond commerciële economie verschrikkelijk op school. Ik heb er totaal niets mee. Je kreeg een soort van telefoonboek dat het studieboek moest voorstellen, dikke pil, ik heb dat ding weggelegd. Gelukkig is commercie doorzichtig en zit er veel economische wiskunde in, waar ik geen moeite mee had.

Ik ben niet verder gegaan in de economie, alhoewel, mijn taak is bedrijfsorganisaties beoordelen en kijken hoe ze het doen. Dus veel cijfers interpreteren. Met daarnaast analysewerkzaamheden daarvan.

Ik heb nooit geloofd in rijk worden. Als je dat niet gelooft, word je dat ook niet. Als ik mezelf maar kan redden, vind ik het allang prima.
Heel goed. Wanneer ben je rijk?
  maandag 25 april 2022 @ 20:07:18 #14
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_204539960
Beste; Scheikunde, Engels en Nederlands.
Slechtste: Duits, Wiskunde en Natuurkunde > allen laten vallen.
Middelmatig: Frans, Aardrijkskunde en Geschiedenis
pi_204539963
Slechte: talen (alle)
Beste: Biologie, informatica en techniek

Maar ik verveelde elke keer op school, nauwelijks gemotiveerd door leraren, al was lessen wel gezellig.
Ik heb wel school overleefd.. nou ja.

Nog steeds heb ik geen idee wat ik precies wil worden.. Maar heb wel een baan die prima te doen..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_204540506
Best: Nederlands, Engels, Duits, Biologie

Slechtst: Frans, Verzorging ( :') ) Scheikunde, Handelswetenschappen(econII)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_204540764
Beste vak was geschiedenis
Slechtste vak was wiskunde
  Moderator maandag 25 april 2022 @ 21:35:11 #18
249559 crew  Lavenderr
pi_204540778
Nederlands.
pi_204540971
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 20:04 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Heel goed. Wanneer ben je rijk?
Als je niet meer hoeft te werken.
pi_204541197
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 22:02 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Als je niet meer hoeft te werken.
Dus een bijstandsmoeder is rijk?
pindazakje
pi_204541882
Beste: Engels en Duits (beide een 9 op m'n eindlijst).

Slechtste: Grieks (meteen laten vallen toen het kon).

Schooltype: gymnasium (VWO).
pi_204550168
Weet TS zeker dat Nederlands haar beste vak was ? gezien de TT :P :+

Mijn beste vak was geschiedenis, of eigenlijk niet het beste maar dat vond ik het leukste :)

Lessen als wiskunde en scheikunde konden me niet snel genoeg voorbij gaan, net als gym.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_204601392
Op het vwo ben ik na de brugklas nooit beter geworden in Engels. Tot ik ging studeren en vakken in het Engels aangeboden kreeg.
In Frans en Duits was ik dan wel weer goed, de ene 8 of 9 na de andere.
pi_204604084
Beste: Wiskunde A
Slechtste: Wiskunde B

Mooi contrast
pi_204604089
Toen ik wiskunde B liet vallen was eerst natuurkunde mijn slechtste vak, en toen ik dat liet vallen Duits _O_
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')