"Hoe krijg ik mijn machtige stierenzaad in de grote cloaca van dikke Bertha zonder dat ze me compleet onder schijt"quote:Op maandag 25 april 2022 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrees dat het tegenvalt![]()
Of ze staan de hele dag te mijmeren over Descartes en de relativiteitstheorie. Kan ook
Gewoon met je rapportcijfers langsgaanquote:Op maandag 25 april 2022 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een beetje geluk krijg je zakgeld
Koe met een cloaca ja?quote:Op maandag 25 april 2022 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hoe krijg ik mijn machtige stierenzaad in de grote cloaca van dikke Bertha zonder dat ze me compleet onder schijt"
Ik heb gisteren 160 Schotse Hooglanders van dichtbij bewonderd, maar daar leken ze niet heel erg mee bezigquote:Op maandag 25 april 2022 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hoe krijg ik mijn machtige stierenzaad in de grote cloaca van dikke Bertha zonder dat ze me compleet onder schijt"
Het hele bejaardenhuis langsquote:Op maandag 25 april 2022 17:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon met je rapportcijfers langsgaan
Nadat wilde Enrique de toreadorstier zijn balans verloor op Bertha's vakantie naar de Costa del Sol.quote:
Het wiel zullen ze wel nooit uitvinden die koeden maar ze smaken lekkerquote:Op maandag 25 april 2022 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 160 Schotse Hooglanders van dichtbij bewonderd, maar daar leken ze niet heel erg mee bezig
quote:Op maandag 25 april 2022 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het wiel zullen ze wel nooit uitvinden die koeden maar ze smaken lekker
Ja 35 cent voor een ijsjequote:Op maandag 25 april 2022 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een beetje geluk krijg je zakgeld
Van Schotten verwacht ik het juist meer.quote:Op maandag 25 april 2022 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 160 Schotse Hooglanders van dichtbij bewonderd, maar daar leken ze niet heel erg mee bezig
quote:Op maandag 25 april 2022 18:09 schreef dud0r het volgende:
Heeft er iemand zin om voor me te koken? Ik heb er geen zin in.
gehaktbal kassiewijle voor bakkenquote:Op maandag 25 april 2022 18:35 schreef Ama het volgende:
Hondjes van de buurvrouw blaffen al de hele dag. Iemand twee hondjes hebben?
kopen voor 50 cent en op de grond smijten.quote:Op maandag 25 april 2022 18:35 schreef Ama het volgende:
Nee dank jequote:Op maandag 25 april 2022 18:35 schreef Ama het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |